Inlägg från: Luckiest |Visa alla inlägg
  • Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Luckiest

Joo, precis! Man fyller i allt man äter och så finns det en massa annat!

• Luckiest

Åh vad skoj med en till!
    Gud vad strongt att ha tappat så pass mycket! Hur lång tid tog det?

• Luckiest

Vad roligt med fler!
    Kör ni online eller möten?

Själv vet jag inte riktigt hur mycket jag vill gå ner men förut, när man var ung och vacker (;)) vägde jag cirkus 55 kilo till mina 165 cm vilket jag då tyckte var fint. Men nu, två barn senare vet jag väl inte om det är den vikten jag vill eftersträva. Bäst vad det är ser man väl ut som en tompåse vid en vikt på 55. Nä, 60-65 kg känns nog mer rimligt! Och till det målet har jag ca 25 kilo att tappa.

• Luckiest

Jag har vägdag i morgon jag så det ska bli spännande att se vad vecka två resulterar i!

Den här 0-pointssoppan, använder ni er av den något?

• Luckiest

Ja, här känns det som det går åt pipan i dag, har bara blivit onyttigheter. Var med en kompis och lunchade och det blev en baguette med kyckling och avocado och till middag på jobbet blev det hemgjord pizza och då matlådan stod kvar hemma på bänken i hallen vara det inte mycket att välja på men, jag tog bara en bit. Nu i kväll är jag så galet godissugen men, som tur är tar jag mig ingenstans för att köpa något karra då barnen sover och karln har afterwork på jobbet. I morgon ska jag ut med jobbet på räkbåten så det blir nog till att leva på 0-pointssoppan hädanefter! ;)

• Luckiest

Ang. delmål så tycker jag det är en väldigt bra ide! Framförallt att ha ett mål i huvudet om hur man ska se ut vid en viss tidpunkt, som i ditt fall när du ska till Sälen! Väldigt bra tycker jag! Det blir tydligare var det är man strävar mot!

Kämpa på tjejer!

Svar på tråden Några fler viktväktare?