Några fler viktväktare?
Man kan ju faktiskt tillåta sig att göra snedsteg ibland, bara man kommer tillbaka på banan!
Nu är du räkbåten avklarad och fy tusan så smarrigt det var!
Sov gott!
Man kan ju faktiskt tillåta sig att göra snedsteg ibland, bara man kommer tillbaka på banan!
Nu är du räkbåten avklarad och fy tusan så smarrigt det var!
Sov gott!
Hej på er! Hur går det för er i dag? Kan vi inte ibland lägga in vad vi äter och antal pp så kan vi kanske ge varandra lite matinspiration!?
Bra jobbat men vad drygt att det nu står stilla. :/
Vilken disciplin ni måste ha ni som bara väger er en gång i veckan, själv har jag dille på att väga mig!
Det låter bra!
Här är mensen nu kommen och de två kilo jag har tappat är nu så gott som tillbaka på vågen, säkerligen bara vätska men ändock jäkligt trist att se!
Bra jobbat Ulle! Lugn med träningen, du har resten av ditt liv på dig! ;)
Men seriöst, skills till er som håller på med zumba i grupp.
Jag tänkte jag skulle testa för det verkade ju sjukt skoj och sagt och gjort. Jag letade upp en film på youtube, på med träningskläder - shoot. Alltså, jag har aldrig tidigare skämts så hemskt som när jag såg mig själv speglas i dataskärmen. Jag såg ut som någon slags hybrid mellan en orangutang utan någon som helst taktkänsla och någon från dagcenter.
S Å j ä v l a p i n s a m t.
Nää hörreni, någon zumba blir det definitivt aldrig för mig i officiella sammanhang.
Har det gått bra för er andra med maten i dag?
Jajja: Jo, prova du bara! Har du samma bedrövliga taktkänsla som mig så lär du åtminstone få dig ett gott skratt!
Wembi: Tack för tipset! Jag körde också LCHF förut då min karls faster mått jättebra på det och gått ner nästan 30 kg men, för mig var det inte samma succé. Jag mådde visserligen bra på den kosten men jag gick ner två kilo först för att sedan efter några veckor väga 4 kilo mer än när jag började, då sket jag i det.
Kul att du hittat hit Happy och bra tips på mat där!
Jag måste hålla med om att viktväktarna känns riktigt sunt och inte heller så uppoffrande som mycket annat gör.
Jag tror att det mest är tanken på att allt ska gå så rackarns snabbt man måste komma över!
Oh midsommar! Ja, då har vi en gigantisk buffé! Vi är 18 familjer som tar med 2 rätter (inkl. efterrätt) var och så har vi knytis både till middag och till efterrätt och min tanke är att dricka ett glas vin, äta lite av varje och bara ta en gång, utöver det blir det isof grönsaker. Vid efterrättsbuffen tillåter ja mig att ta av en sak och så blir det 0-pointssoppan till lunch. Att börja räkna points på denna buffé känns som ett heltidsjobb så jag begränsar i stället mängden!
Solkattan: Snyggt jobbat!
Jajja: Jag håller med happy, tappa inte stingen nu. Låt inte ett litet snedsteg förstöra för dig! Kom igen! Pepp, pepp!
Här är iaf hur min frukost brukar se ut!
2 dl verum hälsofil blåbär/svartvinbär
1 dl färska jordgubbar
1 skiva pågen njuta
0,5 msk philadelphia
1 skiva skinka
Paprika och gurka
Och efter vi ätit frukost och plockat undan brukar jag ta en kopp kaffe med mjölk och en banan. Allt detta för 7 pp! Ibland kan jag också, om jag är riktigt hungrig, ta två smörgåsrån med samma pålägg för bara en pp till! Perfekt för mig!