Inlägg från: Gulletuss |Visa alla inlägg
  • Gulletuss

Några fler viktväktare?

Scruffy skrev 2013-04-10 12:17:53 följande:
    Grattis Gulletuss . Vill också ropa JJAaaaa. -1,4 kg denna vecka. Nu har jag bara 1,2 - 1,7 kg kvar till måååållllll. Har inte riktigt bestämt mig men max 1,7 kg kvar Fattar kanppt själv att det går så fort och bra.

Åååh! Grattis! Va roligt!
    Har du någon plan på hur du ska hålla vikten nu? Eller ska du viktväkta  i jämnviktsläge kanske? 
  • Gulletuss
    iwannarock skrev 2013-04-15 08:14:54 följande:
    Möte igår :) -1,2 är så sjukt nöjd. Det har varit 2 kalas i veckan så bullar och tårta har åkt ner i mängder.

Fan va bra jag är :) och ett STORT grattis till till mig för jag förlovade mig i lördags :D

Dubbelgrattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Gulletuss
    iwannarock skrev 2013-04-15 11:59:03 följande:
    Tack :)

Nu hoppas jag att denna vecka innehåller promenader, jag är så jäkla dålig på att röra på mig, känns som jag skyller på både det ena och det andra :( Men ska försöka ta mig ut på en promenad när lillan har vaknat, bror min följer med så det blir ingen powerwalk men en vanlig promenad är väl bättre än att ligga på soffan :)

Ett tips är att lyssna på en bra ljudbok när man promenerar (när man inte har sällskap då!).
  • Gulletuss

Tack för goda mattips! Så värdefullt! Skönt med färdigkalkylerade recept!
    Jag har haft svårt att hålla mig på banan känner jag. Trots att alla besök och lov är överstökade. Tappade lite energi att motionera också. men i dag tog jag mig i kragen och kom ut på en liten joggingrunda. Kändes skitbra. Särskilt när jag slarvat med maten. Det kanske går på ett ut då! Flört

• Gulletuss

Hej vv-vänner!
    I dag blev det -0,5 kg på vågen. Det är jag heeelnöjd med! Denna helgen har matintaget ballat ur totalt! Och fikabröd och annat som åkt med i farten! Förvånad Och träningen har det inte heller varit någon ordning med. Så i går kväll drabbade jag av panik och gick en 45 min promenad typ kl 21! Ha ha ha!
    När jag har lämnat barnen på skolan sen, så fortsätter jag vidare på en morgonrunda. Hoppas jag hinner innan regnet kommer!

• Gulletuss

*pust-stön-stånk* Nu har jag hunnit med lite träning och skrapat ihop några aktivitetspoints! 
    Nu har jag en pp mindre per dag. Det gäller att planera! Och jag måste verkligen skärpa mig med att äta efter programmet!
    Det är bara 1 kg kvar till mitt nästa delmål! Där efter vet jag inte var jag ska sätta målet. Men det blir nog ett par kg till.  

• Gulletuss
    Scruffy skrev 2013-04-22 09:29:15 följande:
    Nu har jag varit ute och promenerat i 1,5 timme i terräng, Skönt i vårluften, men nu är jag lite trött. Nästan uppe i 2 aktivitets points innan kl 10. Siktar ju på att gå i mål på Onsdag så jag kör stenhårt. Har bara använt 1,5 points av veckobonusen, och mer ska det inte bli heller.

HEJA HEJA!!!!
  • Gulletuss
    Scruffy skrev 2013-04-23 11:55:36 följande:

Tack. Jag behöver alla tummar och tår som bara är möjligt. Ja det är i morgon som jag har invägning. Vet dock inte till vilket möte jag ska gå. Oavsett resultat så rapporterar jag.

Håller tummarna!
  • Gulletuss
    Scruffy skrev 2013-04-24 06:21:29 följande:
    Gick en extra promenad igår, men tror inte attjag kommer stt klara det. Ska seom jag hinner läggain en till promenad innan jag går dit.

Oavsett är du en superkämpe och jätteduktig! Klappa dig själv på axeln vettja!

Själv sitter jag just nu asnöjd efter att varit ute och joggat nu på morgonen! Cool Testade att springa med en kompis och det gick riktigt bra. Vi låg nog på ganska samma nivå. Nu ska jag köra lite situps, rygglyft och hantlar här i mitt "hemmagym"! Flört   Så peppande för mig att få lägga till några aktivitetspoints i checklistan! Jag äter inte upp dem. Bara tittar stolt på dem! Skrattande
  • Gulletuss
    Mammas V skrev 2013-04-24 09:29:45 följande:
    Åh..jag bara gråter..har haft jätte jobbigt i ett par dagar o som pricken över i har ja gått upp typ allt..
    Dessutom så får ja ingen mer a-kassa så blir inget gymkort...Förstår inte hur en tvåbarnsmamma inte ska få pengar

Resan till sthlm är nästa torsdag...om de nu blir av...allt går åt helvete just nu :-/ 

Fy va tråkigt! Rynkar på näsan Det låter som att du har det kämpigt just nu!  
    Hoppas att saker och ting löser sig för dig!
    Det kanske är en klen tröst när allt känns motigt, men träna kan du göra gratis hemma. Så länge i alla fall. 
    Styrkekramar till dig!  
Svar på tråden Några fler viktväktare?