Några fler viktväktare?
Åååh! Grattis! Va roligt!

Har du någon plan på hur du ska hålla vikten nu? Eller ska du viktväkta i jämnviktsläge kanske?

är så sjukt nöjd. Det har varit 2 kalas i veckan så bullar och tårta har åkt ner i mängder.
 är så sjukt nöjd. Det har varit 2 kalas i veckan så bullar och tårta har åkt ner i mängder.  

Tack för goda mattips! Så värdefullt! Skönt med färdigkalkylerade recept!
Jag har haft svårt att hålla mig på banan känner jag. Trots att alla besök och lov är överstökade. Tappade lite energi att motionera också. men i dag tog jag mig i kragen och kom ut på en liten joggingrunda. Kändes skitbra. Särskilt när jag slarvat med maten. Det kanske går på ett ut då! 

Hej vv-vänner!
I dag blev det -0,5 kg på vågen. Det är jag heeelnöjd med! Denna helgen har matintaget ballat ur totalt! Och fikabröd och annat som åkt med i farten!  Och träningen har det inte heller varit någon ordning med. Så i går kväll drabbade jag av panik och gick en 45 min promenad typ kl 21! Ha ha ha!
 Och träningen har det inte heller varit någon ordning med. Så i går kväll drabbade jag av panik och gick en 45 min promenad typ kl 21! Ha ha ha!
När jag har lämnat barnen på skolan sen, så fortsätter jag vidare på en morgonrunda. Hoppas jag hinner innan regnet kommer!

*pust-stön-stånk* Nu har jag hunnit med lite träning och skrapat ihop några aktivitetspoints! 
Nu har jag en pp mindre per dag. Det gäller att planera! Och jag måste verkligen skärpa mig med att äta efter programmet! 
Det är bara 1 kg kvar till mitt nästa delmål! Där efter vet jag inte var jag ska sätta målet. Men det blir nog ett par kg till.  

Testade att springa med en kompis och det gick riktigt bra. Vi låg nog på ganska samma nivå. Nu ska jag köra lite situps, rygglyft och hantlar här i mitt "hemmagym"!
 Testade att springa med en kompis och det gick riktigt bra. Vi låg nog på ganska samma nivå. Nu ska jag köra lite situps, rygglyft och hantlar här i mitt "hemmagym"!  Så peppande för mig att få lägga till några aktivitetspoints i checklistan! Jag äter inte upp dem. Bara tittar stolt på dem!
   Så peppande för mig att få lägga till några aktivitetspoints i checklistan! Jag äter inte upp dem. Bara tittar stolt på dem!  

Det låter som att du har det kämpigt just nu!
 Det låter som att du har det kämpigt just nu!