• jajja

Några fler viktväktare?

Solkattan: GRYMT BRA Jobbat!!!!! Stort grattis till dig, du har verkligen kämpat bra.

• jajja

Fasen, sabbade hela midsommar nu. Vi blev bjudna på entrecote och hemlagad bea jag älskar hemlagad bea. Försökte låta bli att äta så mycket och jag tog i gen efterrätt... Men åhhhh blir så ledsen....

• jajja

Tack tjejer! Ska ta några extra smärtisar och gå ut och gå lite extra långt. Ha det underbart idag!

Mollan77:Jag förstår vad du menar, verkligen. Lycka till!!!!!!

• jajja

Härligt för dig Wembi, det är ju toppen . Super bra jobbat, hahhaa

• jajja

Tips på matsäck? Vi ska åka till orsa och jag vill helst inte stanna på Max på vägen.

• jajja

OJ vad jag är sugen på godis igen....Blir tokig. Dricker vatten och äter bananer i massor, ändå känner jag detta sug som gör mig knäpp!

• jajja
    Ulle75 skrev 2012-06-21 15:06:35 följande:
    Om du gillar grapefrukt så ät det. Funkar bäst för att ta bort sötsuget för mig och om du kan så motionera endorfinerna gör att mitt sötsugminskar.

Då ska jag genast köpa med mig grape på vägen upp till Orsa. Tack för ett kanon tips
  • jajja

Wow så himla bra! Är så avis, känns som om det inte riktigt fungerar på mig. Jag har gått ner 3 kg sedan 1 maj och nu stilla sedan typ 20 maj. Trots att jag gör allt och går.
    Hur som helst, ni är himla duktiga alla ni dom lyckas! Det känns ändå härligt att höra att det går bra för er.

Svar på tråden Några fler viktväktare?