• jajja

Några fler viktväktare?

Startade dagen med en stor fruktsallad med linfrön till frukost. Unnade mig en mums mums till fika och en stor svart kaffe, mums. Har gått ca 60 min. Ska ta en race i eftermiddag.

Luckiest: du är så bra!!!

Ha en mysig Midsommar.
    Kram

• jajja

Aj det låter smärtsamt. Jag är no mest ute och går för att få bukt på mina ryggproblem men hoppas kunna hjälpa vikten på traven

• jajja

Ja nu är det dax att äta gott och njuta av sällskapet. Har nu gått totalt 9,3 km och är nöjd.
    Puss och kram alla!

• jajja

För mig slutade dagen med 31 pp istället för 26. Det får jag nog vara nöjd med. Känner mig dock super svullen över mage och lår. Tyvärr pekar nog vågen upp igen . Återstår att se.

Gladafrun: tack för stödet

• jajja

Använder oxå appen mycket, saknar dock att man inte kommer åt forum. Man får liksom inget gensvar.
    Usch behöver mycket pepp nu, det känns trögt och svårt. Känns ganska hopplöst. Första månaden gick jag ner 3 kg men nu är det stopp, händer noll på vågen. Jag går massor, hinkar vatten och vräker i mig frukt och grönt men NEJ, stilla står vågen eller så går det upp.
    Får förbli en FET val.

• jajja

Glada frun, vågen har stått still i tre veckor nu.
    Ni är så himla duktiga alla här.... Så imponerad av er.

• jajja

Ha ingen konsult, kör självständigt med appen och internet.

Tack Luckiest

• jajja

100 ner och dödsdom för min vad jag trodde var rygg problem. Det visar sig vara mitt bäcken som håller på att rasa samman. Kommer troligen sluta i rullstol. Ja, ja går väl vara glad åt vågen då.

• jajja

Jag har varit på bedömning för eventuellt rehab för mina smärtor i ländryggen som kg och min läkare trott varit diskbråck. Det visat sig vara ett instabilt bäcken som är orsaken till min smärta. Så jag ska förhoppningsvis få hjälp med träning, viktnedgång och sånt. Dock är prognosen inte så god som det lät idag. Får veta mer imorgon efter att jag träffat naprapaten

• jajja

Tack. Det löser sig nog, måste bara sörja lite. Snart är jag på benen igen och kan kämpa vidare.

Svar på tråden Några fler viktväktare?