Några fler viktväktare?
Albertine79: lycka till!
Albertine79: lycka till!
Blev ingen promenad nr 2, kompisen fick jobba över.... Är så slut i benen, kanske lika bra att ligga på soffan och slappa.
Förresten hur många aktivitetspoäng skrapar ni ihop per vecka?
Oj så onyttig jag känner mig idag. Har bara gått 30 min och sakta. Visst jag har ont men kroppen skriker efter mer...
Var iväg på siggesta gård för en fika och titta på djuren och trollskogen. Tog då en wrap med nån rostbiff och curry. Den var egentligen en hisklig massa sallad och gurka med kanske en halv rostbiffs skiva i och nån risliknande i så svårt att sätt pp till det. Har försökt och får den till 9 pp låter det orimligt?
Vi ska äta oxfilé, hemma gjorda pommes, bea och sallad. Jag ska äta en mini portion... Älskar bea!!!!!
Ja, absolut hemlagad bea inget annat duger....
Nu får det vara nog för mig, ger upp jag kommer ingen vart med min viktbedgång
Inget fusk inget duoval följer points slaviskt och dricker massor av vatten.
Går mycket och försöker simma men icke!
Skiter i detta nu orkar inte kämpa mer
Ämnesomsättningen är tydligen kanon, har kollat upp det nyligen
.
Får hitta på nåt annat eller vara fet resten av mitt liv
Sedan 1 maj! Har gått ner 3 kg sen tog det stopp
Nä har inte gjort det
.
Känner mig bara så himla nere
Nä jag äter aldrig upp pointsen från träningen jag orkar inte äta så pass mycket. Äter kanske 4 frukter per dag, som mest.
Äter regelbundet oxå....
Får väl göra det då
Jag hat ju lite problem med mjölkprotein och äpplen och päron.
Äter inte något direkt efter att jag tränat och proppar inte heller i mig massor av noll pp.
Äter dock läkemedel med vanligaste biverkan viktippgång. Kanske därför jag inte går ner.
Är så ledsen på detta, jag tränar, fuskar inte och har piss ont hela dagarna. Och på
Detta känner jag mig som en fet, ful strandad val som inte kan gå ner. 77 kg på 160 är inte helt ok och absolut inte med ett bäcken som håller på att gå i kras
.
Tack för all er välvilja, ni är så fina allihop â¤
Senast jag nämde det var det säkert bara en svacka enligt min husläkare...
Ska dit snart igen, får ta upp frågan igen.
Vattengympa 75 minuter, blandat hög och normsltempo, seriöst hur effektivt kan de va? Den 1 1/2 h gym och jätte boll. Väntar fortfarande på viktbedgån. Jag står kvar på 76 kg o h äter ännu fler läkemedel med biverkning viktippgång. Skjuter, hänger, dränker mig snart.
Har slutat följa vv men har märkligt nog gått ner till 74,6
www.frugnu.blogg.se