• Anonym

    Min man är medlem på dejtingsidor, vi har bokat träff, han vet inte att det är jag !

    Godmorgon alla söta FLare :)

    För ett tag sen så hade min sambo glömt att stänga av datorn, även lämnat alla flikar uppe.
    Facebook, youtube och en dejtingsida.
    Blev lite nyfiken på dejtingsidan, men då jag inte vill snoka så kollade jag bara hans användarnamn, loggade ut alla hans flikar och registrerade mig på dejtingsidan.
    Sökte sen på hans användarnamn.

    Enligt hans profil så är han en trevlig och glad singelkille på 23 år som gillar bilar,teknik, musik och mysiga hemmakvällar ( vadå klyschigt ? )
    Han hade inga bilder på sig själv.
    Jag lade ner en hel halvtimme på att skriva ihop en fin presentation, en 21 årig sensuell kvinna med passion för god mat, vin, choklad och äventyrliga partynätter ( haha )

    På dejtingsidan så har man förresten en öppen gästbok som alla kan läsa vad han har fått där, många inlägg slutar med "puss och kram", speciellt en kvinna verkar han skriva mycket med.

    Men iallafall, jag skrev ett meddelande till honom, lite sådär alldagligt hur läget var, vad han gjorde idag osv.

    Min sambo svarade på det, mycket flörtiga meddelanden som innehöll ohälsosamt många ";)" och redan i första meddelandet skrev han Puss sötnos.
    Jag hade väldigt kul ett tag när vi satt i varsitt rum eller jag i soffan och han 3 meter bort med sin dator, han helt ovetandes om vem den sensuella kvinnan är.
    Efter några dagar så ville han träffas, för lyckligt nog så bodde vi i samma stad !

    Kan förresten visa några exempel på vad han skrivit till min hittepåkaraktär

    "Mmm du låter verkligen gosig, längtar tills jag får se dig och kanske hålla din hand"
    "Hur smakar dina läppar ? jag tror att dom smakar som en sommardag i Juli"
    ( ?? uh sliskigt )
    " Ska snart gå och lägga mig, så trist med en tom säng bara, kallt, en riktigt fin kvinna skulle värma upp , är du den kvinnan kanske ?" (Ja mer än du tror )
    " Lite trist att du inte vill visa en bild på dig själv,men spännande, jag vet att jag inte kommer att bli besviken " (Haha we will see)
    "Godnatt jag längtar efter dig, det är som att vi har träffats förut, ska bli så underbart att träffa dig"( oh ja gubben, det har vi allt)

    Självklart är jag besviken och arg , jag älskar honom, men jag vill sätta dit honom ordentligt för detta.
    Om han är berädd på att inse att han gör fel, och vill vara med mig så vill jag försöka, men den stora tilliten jag hade är nu inte lika stor.

    Vi har iallafall bokat träff, IKVÄLL, klockan 20.00 , på en kinarestaurang, dagen efter vi bokade dejten via våra chattmeddelanden så påpekade jag att jag idag ska hjälpa min väninna som flyttat att måla en vägg, så det lär inte bli misstänksamt.

    Men jag är nervös, för att träffa min egen sambo, vad ska jag säga liksom.
    Funderar på att gå fram till honom , räcka fram handen o göra en presentation med namnet jag använt på datesidan... förslag..någon ? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 23:26
    På sidan 95 finns en redovisning av dejten

    MODERATORKOMMENTAR 2014-11-07 08:48
    Hur gick dejten? Läs trådstartarens redovisning här: www.familjeliv.se/forum/thread/redir/message_page/65337235/65351706/1
    Hur gick det sen? Läs uppföljningstråden här: www.familjeliv.se/forum/thread/65821448-jag-som-bokade-dejt-med-min-sambo-och-hur-gick-det-sen

  • Svar på tråden Min man är medlem på dejtingsidor, vi har bokat träff, han vet inte att det är jag !
  • MysMamman87

    Har följt tråden sen imorse och jag måste bara säga att du är den enda jag någonsin läst om som gjort nåt sånt här. Förstår att det känns skit, men du är så jävla bra. Tänk om det fanns fler tjejer som du!

  • Ingrid Bergman
    Rezoons skrev 2012-06-13 23:41:47 följande:
    "behövde ragga på en dejtingsida". Dejtingsidor gör bara sökandet effektivare...

    Hahaaha...fortsätt intala dig själv det


     


    Rezoons skrev 2012-06-13 23:43:29 följande:
    Konstig manssyn du har för övrigt om du tror att dejtingsidor skulle vara för socialt mindre skickliga individer...
    Om man är en "player" så behöver man knappast göra sig besväret att regga sig själv på en dejtingsida och skriva en så patetisk profil som TS ex man gjorde. Det behövs liksom inte som den "heta playern" man är.
    Vad jag lärt mig av FL: tips på hur man bäst försvarar sig själv mot en våldtäktsman = uppmaning till brott
  • MsMagnolia
    Glädje58 skrev 2012-06-13 23:38:36 följande:
    Hoppas vi har lärt oss något allihopa av denna story... killar, ge fan i tjejer som heter Isabell... tjejer, se upp med killar som har kompisar som heter Hasse



    :)
  • adaeze
    Anonym skrev 2012-06-13 23:25:11 följande:
    Han var snabb att ändra relationsstatusen på sin facebook iallafall..men då slipper jag.
    Och ni vet hur det är med ändrade relationsstatusar, folk kommenterar på en gång.. hans enda kommentar är "Jag pallade inte mer."
    Har god lust att skriva en lång kommentar, men det känns för omoget. 
    kan du inte bara skriva ett kortfattat "nej, det är klart att det blir tröttsamt efter ett tag att dejta fem tjejer på samma gång" eller nåt sånt
  • Anonym (Yo made my day!)

    Ha, ha, och snyft, snyft... Om den här historien är sann TS, eller ej, då har du en lysande framtid söm författare! I vilket fall, då har jag  då aldrig skådat maken till tråd! Du verkar inte ta det så tungt? Jag hade inte kunnat varit i närheten av den "is i magen", jag hade brutit i hop, åtminstone i början.

    Klockrent, dock. Wisch you all my best!

    //Hjärta

  • Anonym
    Anonym (Yo made my day!) skrev 2012-06-13 23:51:17 följande:
    Ha, ha, och snyft, snyft... Om den här historien är sann TS, eller ej, då har du en lysande framtid söm författare! I vilket fall, då har jag  då aldrig skådat maken till tråd! Du verkar inte ta det så tungt? Jag hade inte kunnat varit i närheten av den "is i magen", jag hade brutit i hop, åtminstone i början.

    Klockrent, dock. Wisch you all my best!

    //Hjärta
    du kan verkligen inte komma o säga att jag inte tar det tungt...
  • Rezoons
    Ingrid Bergman skrev 2012-06-13 23:49:20 följande:

    Hahaaha...fortsätt intala dig själv det


     


    Om man är en "player" så behöver man knappast göra sig besväret att regga sig själv på en dejtingsida och skriva en så patetisk profil som TS ex man gjorde. Det behövs liksom inte som den "heta playern" man är.
    Det är mycket bättre att ragga på dejtingsidor om man vill stämma träff med heta brudar på löpande band. mycket mycket bättre än krogen där samma personer hänger hela tiden...

    TS profil verkade inte så bra näe. men uppenbarligen funkade det ;) 
  • Anonym
    Anonym (Yo made my day!) skrev 2012-06-13 23:51:17 följande:
    Ha, ha, och snyft, snyft... Om den här historien är sann TS, eller ej, då har du en lysande framtid söm författare! I vilket fall, då har jag  då aldrig skådat maken till tråd! Du verkar inte ta det så tungt? Jag hade inte kunnat varit i närheten av den "is i magen", jag hade brutit i hop, åtminstone i början.

    Klockrent, dock. Wisch you all my best!

    //Hjärta
    jag bröt ihop i slutet.. det står ganska klart
  • Anonym
    Rezoons skrev 2012-06-13 23:53:16 följande:
    Det är mycket bättre att ragga på dejtingsidor om man vill stämma träff med heta brudar på löpande band. mycket mycket bättre än krogen där samma personer hänger hela tiden...

    TS profil verkade inte så bra näe. men uppenbarligen funkade det ;) 
    kan du sluta med dina inlägg som inte tillför något ???
Svar på tråden Min man är medlem på dejtingsidor, vi har bokat träff, han vet inte att det är jag !