Om ja säger klinker i kök
va säger ni då?
va säger ni då?
Är det inte stor risk att de går sönder när man tappar något hårt på dem???
Säger... Hmmm... Sprickvarning, hårt och kallt. Och äckliga fogar.
Jag säger lätt att städa
(men tro mig, inget håller om man tappar saker, men det kanske de inte gör på vanligt golv heller...)
Har hört att det ska vara ganska hårt att gå på, så man lätt får ont i fötterna om man inte har inneskor.
Men annars skitsnyggt. Min kompis har det i köket och just innanför ytterdörren. Mellan det parkettgolv. Hade jag själv råd så skulle jag lägga in trägolv eller klinker i köket.
__KRAM K__
Skitsnyggt men hårt! Det finns laminatgolv som ser ut som klinkers, skitsnyggt det me!
får tillägga att de skall vara värmeslingor
Vi har parkett i hela lägenheten utom badrummet. Parkett i köket är väl mindre lyckat, blir väldigt mycket repor och gropar. Klinkers i badrummet med värme under är skönt att gå på och håller iaf betydligt bättre än parketten.
Min mamma har klinker i köket, det är inte kallt alls, fast de inte har golvvärme. De bor i och för sig i lägenhet, det är väl kanske värre om man bor i hus.
Och plattorna går faktiskt inte sönder SÅ lätt, det är väl värre med sakerna man tappar i så fall...
Det är snyggt och lättstädat!
instämmer med eeroo, är värmen inte på så blir golvet svinkallt. Jag har ett i hall och kök =)
sjbengtsson: är det el? drar det mycket?