Om ja säger klinker i kök
va säger ni då?
va säger ni då?
Smart idé!
Vi har klinker i hall och inte v.slingor kallt på vintern men skönt på sommaren.
Vi kommer att ha golvvärme i huset och kommer att ha klinkers innanför ytterdörren och i grovköket. I köket vill jag inte ha klinkers även om det kanske är snyggt, jag vet hur klumpig jag är som tappar glas och tallrikar i golvet stup i kvarten så jag skulle ju bli ruinerad om jag behövde köpa nya glas och tallrikar hela tiden.
Bor man i hus blir det nog väldigt kallt om man inte har golvvärme.
Vi har klinkers i köket med golvvärme.
Nackdelen är att saker går sönder när man tappar. Men jag har faktist inte lyckats tappat såå mycket ännu Mer än man tror håller förvånandsvärt bra ! Och ingen platta har någosin gått sönder.
Fördelarana är varmt på vintern och svalt på sommaren, lätt att hålla rent, snyggt.
Snyggt med klinker i kök! Man tappar inte grejer så ofta i golvet å skulle man göra det så det går sönder är det inte hela världen. Lite hårt kanske men det bästa alternativet i kök tycker jag iaf
Lättstädat o skitsnyggt Vi ska oxå lägga in klinker i vårt nya hus, på nästan heela bottenvåningen (hall, kök, vardagsrum, badrum o dusch)
snyggt å lätt! vi har det i hallen och Köket!
I köket skulle jag inte vilja ha klinkers. Mest för att jag inte tycker att det passar där.
Jag tappar nästan aldrig saker i köket så det argumentet tänker jag inte köra med. Däremot kan jag spilla och det gegget vill man inte ha i fogarna. Finns ju fogrengöringsmedel men ändå.
Vi har golvvärme i hela huset men har mest parkett på nedervåningen. Klinker i toaletten, grovköket, badrummet och bastun. Och sen även i farstun ska det vara klinkers. Jo, även runt kaminen är det klinker.
Tycker att jag har lagt tillräckligt med klinker i mina dagar. Det räcker!
Jag gillar inte klinkersgolv alls. Möjligtvis ett svart och vit rutigt i badrummet annars vill jag inte ha det någonstans. Jag älskar trägolv däremot, vi har det i hela våran lägenhet just nu, mörkt ekgolv. Även i kök och badrum. Det är så skönt att gå på.
Jag håller med om att fogarna på klinkersgolvblir bra äckliga efter ett tag menfick jag bara välja mellan klinkers och plastmatta så skulle jag ta klinkers i alla fall bara för att plastmatta är så fult.
Jag har klinker i kök och hall.. väldigt hårt men annars skitsnyggt!!!