Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Åhh va roligt för dig att ni + :) grattis grattis , vill bara att det ska bli 3 juli så jag kan testa , :) har molande värk i magen men det kan ju lika gärna vara något Annat . Fåror inte det går vägen nu första gr efter missfallet då jag inte haft någon mens än så jag vet ju inte när jag hade ägglossning men jag tror jag prickade in då jag fick massa symtom till ägglossning:) vi får väl se:) lycka till ni andra , roligt om alla skriver så man kan följa :) kram till er

• Anonym (Tessan)

hej längtan:) härligt att vi är en till:) hoppas ni får erat + snart:) ja det hade varit jätte mysigt o få bebis till maj månad 2013:) vi siktar på det:) april/maj:)

• Anonym (Tessan)

Kommer testa i helgen :) har mensvärkar som bara den , men kan ju vara mensen också :( hoppas hoppas , Annars bara försöka igen :)

• Anonym (Tessan)

tror inte heller det är något nu så snabbt efter missfallet..men men har inte mensen kommit så testar jag:) men har grymma menssmärtor nu känns precis som mensen ska komma vilken sek som helst:(

• Anonym (Tessan)

Hej på er:) är en 31 årig tjej som bor i Gävle trakten , har 2 barn sen tidigare 5 och 7 år och längtar efter en 3 nu:) fick missfall 7/2 och var bara i 5+ 3 :( ... Hoppas på att + nu i sommar:) hoppas vi kan följas åt:) jag jobbar på en industri i Sandviken (Sandvik) jobbar 4 skift och trivs riktigt riktigt bra:) går på sem v 29 och hoppas + före den eller under den:) har ni andra försökt länge? Vi har väl nyligen börjat men fick missfall första försöket, har beställt grav tester nu från billiga tester så jag har hemma framöver , men ska testa på söndag;)

• Anonym (Tessan)

8185:) hej:) ja jag har testat men än så länge är det - men jag ska inte ha mens förrän början på nästa vecka om det nu är som det ska efter missfallet och så,tänkte testa på söndag morgon får se om det visar något:) har jätte mensvärk i magen och i äggstockarna samt flytningar och så men det kan ju lika gärna vara mensen som är på ingång men vi får se,:) hoppas på att vi får vårat fina starka +:) när ska du ha din mens?  ja man blir sååå besviken när det är - men jag är ju väldigt tidigt och testa också:) annars är det bara o försöka under sem i juli:)

• Anonym (Tessan)

Japp uppdaterar här så fort jag testar på söndag, men jag har tyvärr inte några större förhoppningar för jag tror min ägglossning kom mycket senare och vi myste bara 1 gång denna månad :) så bara invänta mensen och göra ett nytt försök i juli, skulle vara roligt o följas åt i sommar :) uppdatera ni också ! Ha en toppen dag här lyser solen idag:) och jag är ledig!!

• Anonym (Tessan)

womanlog är det den som kostar 15 kr ni använder? eller den som är gratis?:)

• Anonym (Tessan)

mia: ja men då har du/ni ju stor chans o +:) håller mina tummar för er:)

• Anonym (Tessan)

tack för tipset nu har jag den på telen också:) ska försöka komma igång med den så fort mensen kommer och jag vet vilket datum osv

Svar på tråden längtar efter + efter missfall