Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

8185: vi får nog vårat + snart:) Jonie; spännande när du skall testa :) vi får analysera dina symtom:)

• Anonym (Tessan)

Ja nu jäklar :) är på väg hemåt nu från djurparken och sambon är ute med sitt jobb så när han kommer hem blir det ett åk :) och ligga upp med benen i 30 min så dom snabba rackarna simmar långt upp:)

• Anonym (Tessan)

jäklar vad jag känner av ägglossningen nu:) sååå ont i magen och i vänstra svank sida i ryggen:(...o jäklar va glansigt det kommer (ursäkta om jag är äcklig):)...Skrattande....nä nu får karln min komma hem så jag får ligga på jäsning....skickade nyss sms till han o han skulle komma snart:)

• Anonym (Tessan)

Nervös; du går skriva hur mycket neg du vill! Bra o skriva av sig lite:) kram till dig!!

• Anonym (Tessan)

Nu lär jag ha lite råd tjejer: igår morse fick ju jag glad gubbe,sambon var ut med jobbet så jag somna så det vart inte nå sex igår :( och nu på morgonen har vi inte en chans o ha det heller då vi ska iväg, men vi hade ju sex i onsdags kväll och sen blir det i kväll ,,, blir orolig kan det hjälpa eller är det kört nu?:( vad tror ni?

• Anonym (Tessan)

hoppas d:) men det känns som det är kört för denna gång:(...vi kommer köra ikväll och hoppas ägget fortfarande är befruktningsdugligt!!!...har inte en chans o smita iväg idag då vi ska vara ute i stugan med mina kusiner som jag ej träffat på väldigt länge....men om jag fick glad gubbe i går morse så sker ägglossningen 24-26 timmar efter? och sen är väl ägget dugligt i ca 24 timmar om jag minns rätt??:)  fan fan fan att jag somnade i går!!!!!!!...

• Anonym (Tessan)

hej igen:) kl 13.30 och ligger på jäsning:) jag o sambon fick 30 min ifred hemma nu innan vi for iväg så då jäklar small det till:) och nu är det ligga upp med benen i 20 min o hoppas dom snabba rackarna simmar iväg till ägget som troligtvis är släpp nu o ligger o väntar:) så nu är det bara den eviga väntan till BIM:) weihooooooo

• Anonym (Tessan)

Themorethemerrier; Gud det låter ju lovande:) är nog en nidis du fått:) håller tummarna!! Jonie; jihoooo

• Anonym (Tessan)

Wow Jonie:) Gud va häftigt:) hoppas hoppas:) vill också att dagarna ska gå och att det händer något för mig med:)

• Anonym (Tessan)

Tack 8581:) Hur räknar ni från glad gubbe ? Räknar ni att ägglossningen sker dagen efter glad gubbe ? Alltså dagen efter positivt ägglossningstest:)? Som jag fick positivt igår så min ägglossningsdag är idag ?.. Hoppas ni förstår:)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall