Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Grattis!!:) åhh va roligt!! Kram

• Anonym (Tessan)

Spännande :) kikar in i morgon o hoppas på plus:) jag plussade också med digitalt på ÄL + 9 ;) så gör ett test nu :) tiden går snabbt tycker jag :) var i 3+ något när jag plussade och nu är jag i 6+ 1 = v 7 :) mår kanon än så länge , gyn läkaren ringde idag så jag ska få komma in på Vul inom 2 veckor :) behövde inte ens fråga utan jag förklara om att jag haft 2 missfall på rad och att jag plussat utan mens , det första hon sa då får du ta o komma hit ska vi göra ett vaginalt UL ,, jaha ok va bra sa jag:) Lycka till nu allihop

• Anonym (Tessan)

håller tummaran för dig!!!! usch hoppas det inte är så....kramar

• Anonym (Tessan)

nathalie: så vart det för mig nu sista missfallet men sen plussade jag på en gång igen vid ägglossning

• Anonym (Tessan)

håller verkligen tummarna för er alla här inne:)

jag är 31 år bor i gästrikland med min sambo och vi har 2 barn som är 7 och 5 ...vart oplanerat gravid i juni men vi välkomnade ett 3 barn men fick missfall i 5+3....hade en mens emellan sen plussade vi igen i juli men återigen vart det missfall i 4+3  fick ägglossning 4 dagar senare än vad jag hade haft och plussade igen slutet på augusti början på september på ÄL + 8-9:) och är nu i 6+0 =V 7:) och nu känns det som om att kommer gå vägen denna gång men jag har inte så många symtom men hoppas allt står rätt till:) ska till BM på måndag samt få komma på ett VUL inom 2 veckor:)

kramar till er allaSolig

• Anonym (Tessan)

Absolut räcker det , jag fick full stegring och myste inte till det den dagen utan dagen efter och vi vart gravid:)

• Anonym (Tessan)

hej tjejer:) nu har jag varit med om något fantastiskt!!! jag har fått sett min lilla lilla ostkrok:) med ett tickande hjärta dessutom:)!!!  igår kom det lite lite mörkt blod som en ökad flytning med mörkt rött,ringde in till gyn o fick tid idag kl 09....allt såg fint ut och ingen blödning utan bara nåt litet blodkärl som brustit...och jag fick se min lilla böna med ett hjärta som slog:) jag trodde jag var i 6+3 enligt ägglossningen men var i 6+2 så det stämmer ju :) räknat från min ägglossning:)   åhhh va härligt,Solig..ska tillbaka den 15/10 då är jag i 9+0:)...

• Anonym (Tessan)

härligt gumman:) ska få se våran igen i v 9+0 och då vet jag att man ser mycket mer gjorde ett vul då med min dotter o jäklar var det växt till sig då:) sen med pojken gjorde jag i 12+0 och då snurra han runt som en pingisboll:) doktorn kunde knappt mäta:)

• Anonym (Tessan)

åhh lycka till nu alla...hoppas ni får + nu denna månad...jag tror det är eran månad nu:)Solig

• Anonym (Tessan)

bellabu: GRATTIS:)   ...nu är det din tur:)

• Anonym (Tessan)

The more; Ja nu sista jag hade i 4+!3 så var det mer liksom klumpar det brukar inte jag ha vid vanlig mens , testade ju vid BIM och 1 dag efter men hade jätte svaga + och sen 2 dagar efter BIM fick jag negativt grav test .. Och sen kom blödningen .. Håller tummarna hårt för er .. Kram

• Anonym (Tessan)

StrumPan: jag vart också gravid direkt utan mens emellan :) testade med ÄL test och fick ÄL 4 dagar senare än vanligt och jag vart gravid:) !! Lycka till håller tummarna , kram

• Anonym (Tessan)

Ja Jonie :) vilket mirakel :) och du kommer bli gravid fort igen strumpan ! Jag körde också clearblue lite dyrare men klart värt pengarna :) ha sex den dag du får glad gubbe och dagen efter så ska du se att du får ett plus :) själv är jag i 7+ 2 idag efter 2 missfall

• Anonym (Tessan)

strumpan: ja jag räknade min missfalls dag som förra mens....men ÄL kom nån dag senare än normalt så det gick ju några ÄL test:) tror jag fick positivt ÄL test på dag 18-19 efter missfallsdagen

• Anonym (Tessan)

Skrotan ; ja så fort du testar neg på grav test och att du känner dig redo :) jag började med ÄL test på dag 11 efter missfallsdagen och fick glad gubbe på dag 18 och 19 efter MF .. Alltså ingen mens ,, och nu är jag i på måndag 7+4 :) .. Nä nu ska jag upp o åka 60 mil till Ullared :)

• Anonym (Tessan)

Mamil: nej det behöver man inte alls ser allt bra ut och du testar neg på grav test och du känner att du mår bra och vill försöka igen så finns det inget hinder ! Så har då flera gynläkare sagt till mig , har 2 missfall bakom mig innan denna grav !

• Anonym (Tessan)

gedansk: ett jätte grattis:)Solig...

gumman: allt är bara bra med migSolig ,hänger inte på FL så mycket mer:)... hur är det med er alla? kram

• Anonym (Tessan)

gumman:) ja tiden går så fort så jag njuter varje dag:) jag går in i v 11+0 i morgon:) jo jag har gjort ett till i v 9+0 och alltsåg så bra ut så:) en riktigt liten vild krabat:) är inte inne på FL så mycket nå mer så skriver väldigt sällan:) hur går det för er andra? kramarSolig

Svar på tråden längtar efter + efter missfall