längtar efter + efter missfall
Nej, aldrig känt av ÄL men ibland har jag märkt att det är dags på hur "sekretet" ser ut.
Nu har jag funderar på tok för mycket och förvirrat bort mig själv. Nån som kan hjälpa mig? 
De två mest fertila dagarna i cykeln är väl den dag man får happy face på Clearblues ÄL-test och dagen efter (själva ägglossningsdagen)?
Zira: Har du testat mer?? 
Vad bra! Då snurrade jag inte bort mig helt 
gedansk: Det kan variera verkar det som. En del får ÄL lite senare än vanligt, för en del verkar det dröja några veckor.
Det brukar ju synas mer i verkligheten men jag ser tyvärr inget...
Haha, du låter som jag när det är dags för ÄL, då ska sambon sköta sig och fokusera på en sak!
Idag sa han att han kanske vill basta och jag sa Ok då eftersom ÄL är över för den här gången, haha.
Håller tummarna stenhårt, mys på

Då hoppas jag på ett glatt besked 26/7
Heja heja Tessan!! Här ska plussas :D
Kul att det är fler som börjar närma sig ÄL! Håller tummarna för er allihop att det snart är dags och att vi alla plussar :D
Längtan: Har du BIM imorrn? Har du testat nåt innan idag? Håller tummarna för dig!
Jag känner också så ibland, kanske man gör det för att skydda sigsjälv? Men jag har hört om fler som lyckas bli gravida direkt efter mf än som inte gör det. Jag tänker hoppas in i det sista :) Det är ju inte alls säkert att man känner likadant när man plussar andra gången som första.