• jonie

längtar efter + efter missfall

Än är det spännande i alla fall Annars är det ju inte fel med en majbebis heller

• jonie

Grattis Lullan!!! Kom till graviditråden med vetja! "Aprilbebis 2013"

• jonie
    Tindran skrev 2012-07-30 15:10:57 följande:
    Jag följer också gärna med i den här tråden. Fick missfall den 6 juli (v 7) efter att ha blivit gravid på första försöket. Återhämtade mig fysiskt på ett kick och alla gravidsymptom försvann direkt.
    Hoppas kroppen är med på banan fort, har dålig koll på min menscykel. De två jag hann ha innan jag blev gravid var 32 och 26 dagar. Fått fruktansvärt ömma och spända bröst de senaste dagarna mens eller gravid (hoppas!) lär visa sig inom den närmaste tiden.... 
    Heja heja! Jag fick missfall i vecka 6 efter att ha lyckats på andra försöket. Allt gick väldigt snabbt, hormonerna försvann och gravtestet blev negativt på bara fyra dagar. Jag fick ÄL 16 dagar senare och förra veckan plussade jag igen. Idag är jag på dag 4+2. Så det kan gå snabbt! Glad
    ♥ BF 5 april 2013 ♥
  • jonie
    gedansk skrev 2012-07-30 19:32:57 följande:
    grattis lullan och lycka med din graviditet.

En fråga till er andra hur länge plussade ni efter ert missfall? ( jag blev skrapad)
    Jag blev gravid på en gång. Började blöda på 5+4 den 28 juni och den 2 juli var jag hos läkaren och gjorde vul. Negativt gravtest på en gång. Fick ÄL 14 juli och plussade för en vecka sedan. Så jag plussade alltså efter 3,5 veckor Glad
    ♥ BF 5 april 2013 ♥
  • jonie

Det ÄR tidigt med BIM-4 Tessan! Jag har en kompis som med ena graviditeten plussade på BIM men nu med andra tog det två veckor till!! (hon är i vecka 22 nu) Försök hålla sig tills på lördag nu Jag fortsätter hålla tummarna för dig!!

• jonie

CB är toppen, går inte att misstolka när man har ÄL
    Här är det jättevarmt redan, kanske måste bli en tur till stranden. Har inte varit en enda gång i år, illa!!

• jonie

Jag har en kompis som hade mensliknande blödningar i början av sin graviditet. Testa så får du svar helt enkelt!!

• jonie
    Anonym (Längtan) skrev 2012-07-31 11:11:37 följande:
    Ja kanske få ta ett test. Bäst är väl att testa i morgon med morgon urin?
    Känner mig dock lite dum som tror det kan vara något även om "mensen" har varit.
    Om nu illamåendet betyder bäbis.
    Tänk om det inte är bäbis, varför mår jag då illa?
    Om du har gått över BIM (och det har du ju) så kan man ta testet närsomhelst under dagen! Jag tog ett igår bara för att jag ville, hehe Flört Plussade förra måndagen och hade bim i söndags typ. Tog ett igår på eftermiddagen som visade "Gravid3+" så du behöver nog inte ta morgonurin!
    ♥ BF 5 april 2013 ♥
Svar på tråden längtar efter + efter missfall