• jonie

längtar efter + efter missfall

Det känns ju ändå bra att det kan vara olika symptom vid olika graviditeter... Ska verkligen försöka att inte börja känna efter och jämföra med förra månaden.

♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • jonie

Tessan: Yeah, äntligen!! Nu är det bara att köra :) ÄL sker nångång mellan 24-36 timmar efter glada gubben så det är absolut lugnt! Har du några simmare som väntar där inne sen tidigare är det väl ännu bättre :)

• jonie

8185: Nej jag försöker att inte göra det. Fast om några dagar lär jag ju göra det :) ÄL+6 idag så det börjar ju snart bli vettig tid att börja känna nåt kanske ;)

• jonie

Tessan: han skulle ha väckt dig :) Nejdå, ni får nog till det ändå! Det ligger ju rackare där och väntar sen i onsdags och så släpper det ju som sagt 24-36 timmar efter glad gubbe och lever i ett dygn. Heja heja!

Nervös: Su gör ju som du vill förstås men här får man vara negativ också ju :) Kram!!

• jonie

Tessan: Yeay!! Härligt :D

themorethemerrier: Alla graviditeten är ju olika och det är inte alls säkert att man får samt symptom. Låter ju positivt det där! :) Och låter som det kan vara en nidis ju!! Spännande!!

• jonie

Lite symptominfo:
    Förra månaden när jag blev gravid fick jag en tjock, vit flytning på ÄL+6. Lade märke till det för att jag sällan har särskilt mycket flytningar. Igår fick jag en sån igen, lite mindre men ändå. På ÄL+6! Höjde hoppet lite lite ;)

• jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-21 17:02:19 följande:
    Tack 8581:) Hur räknar ni från glad gubbe ? Räknar ni att ägglossningen sker dagen efter glad gubbe ? Alltså dagen efter positivt ägglossningstest:)? Som jag fick positivt igår så min ägglossningsdag är idag ?.. Hoppas ni förstår:)
    Förstår precis Glad Ja, så räknar jag. Glad gubbe morgonen den 13/7 - ÄL den 14/7
    ♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • jonie

themorethemerrier : Förstår precis vad du menar! Är superglad att ni finns här :) Vad spännande!! Jag skulle testa men så är jag testoholic också, hihi!

Heja Vårväntanochlängtan! Kul med ÄL!! Kör hårt :D

Svar på tråden längtar efter + efter missfall