längtar efter + efter missfall
Det känns ju ändå bra att det kan vara olika symptom vid olika graviditeter... Ska verkligen försöka att inte börja känna efter och jämföra med förra månaden.
Det känns ju ändå bra att det kan vara olika symptom vid olika graviditeter... Ska verkligen försöka att inte börja känna efter och jämföra med förra månaden.
Tessan: Yeah, äntligen!! Nu är det bara att köra :) ÄL sker nångång mellan 24-36 timmar efter glada gubben så det är absolut lugnt! Har du några simmare som väntar där inne sen tidigare är det väl ännu bättre :)
Haha, ja men dåså! :D
8185: Nej jag försöker att inte göra det. Fast om några dagar lär jag ju göra det :) ÄL+6 idag så det börjar ju snart bli vettig tid att börja känna nåt kanske ;)
Absolut :)
Tessan: han skulle ha väckt dig :) Nejdå, ni får nog till det ändå! Det ligger ju rackare där och väntar sen i onsdags och så släpper det ju som sagt 24-36 timmar efter glad gubbe och lever i ett dygn. Heja heja!
Nervös: Su gör ju som du vill förstås men här får man vara negativ också ju :) Kram!!
Tessan: Yeay!! Härligt :D
themorethemerrier: Alla graviditeten är ju olika och det är inte alls säkert att man får samt symptom. Låter ju positivt det där! :) Och låter som det kan vara en nidis ju!! Spännande!!
Lite symptominfo:
Förra månaden när jag blev gravid fick jag en tjock, vit flytning på ÄL+6. Lade märke till det för att jag sällan har särskilt mycket flytningar. Igår fick jag en sån igen, lite mindre men ändå. På ÄL+6! Höjde hoppet lite lite ;)
Ja, så räknar jag. Glad gubbe morgonen den 13/7 - ÄL den 14/7
themorethemerrier : Förstår precis vad du menar! Är superglad att ni finns här :) Vad spännande!! Jag skulle testa men så är jag testoholic också, hihi!
Heja Vårväntanochlängtan! Kul med ÄL!! Kör hårt :D