längtar efter + efter missfall
Längtan det kommer :) snart har vi vårat + och en liten bebis !
Längtan det kommer :) snart har vi vårat + och en liten bebis !
Klart vi följs åt :) vi stöttar varandra vi har ju samma hemska sak bakom oss :( .. Tänker också på missfallet varje dag och är själv en väldigt djup tänkare, tror och hoppas att vi alla får vårat starka fina + !! Trevlig helg på er !! Sitter på jobbat nu och har lite lugnt och då kommer tankarna komma på en gång
Grattis till ditt + nervös:) hoppas du kommer slappna av och att du kan njuta av graviditeten :) ja skönt o ha alla på denna tråd :)
Godmorgon fina ni !! Kunde inte hålla mig så jag tog ett test nu i morse men det var så mycket - man kan tänka sig :( ja ja bara föröka igen i juli då !!! Har ju några grav test kvar så blir i testa i veckan om inte mensjäveln:) kommer ! Ha en toppen lördag
Ja jag vill också ha mensen... Så försöker vi i juli:) och hoppas på ett fint + :)
Hej på er:) ja va ledsen jag blir i läsa detta , klart som fan att man får sörja ett missfall!!! Det ska ingen yttra sig om , sen hur lång tid det tar är väl upp till var och en som person!!! Ingen ska ens yttra dig om det , håller tummarna för oss alla att det är vår tur snart !! Testade inte i morse då jag vet till 99% att jag inte är gravid , vill bara ha min mens nu så jag kan börja räkna o mysa på :) kram till er alla
Hej på er:) hur går det för er? Är det någon som testat? Idag har jag sånna mensvärkar så mensen är nog på ingång:) helst av allt vill jag ha ett + , men ska nog försöka mig på ägglossningstest denna månad så fort jag har haft mens och så! Går se om det lyckas:) vill sååå gärna vara gravid !! Ha en toppen dag!!
Så tänker jag också Mia!! Vill så gärna ha ett litet liv i magen :) känns verkligen att min M är på väg har sånna värkar :( , ska testa igen i morgon om inte den dykt upp , tänkte köpa ett clearblue för har bara från testlagret hemma och gillar inte dom så värst (stickor) .. Testar ni med stickor eller clearblue ? Hoppas för oss:)
Hej på er!!! Har ju haft sånna mensvärkar och nu efter jobbet köpte jag 2 vanliga clearblue och när jag doppade testet i kisset så vart det ett synbart + , som sen försvann efter nån min !!! Var inte gammalt kiss heller utan hade kissat 30 min före samt druckit många koppar kaffe på jobbet :) ser ni något eller vad tror ni ? , kan ju bara inte vara något utan jag tror på ett sk spökstreck :( Oj kan man inte lägga upp bild från min iPhone?? Någon sim vet ?
ser ni något:) väldigt svagt!!