längtar efter + efter missfall
oj vart något fel med uppladdningen
oj vart något fel med uppladdningen
Godmorgon !! Var nog bara ett sk spökstreck jag fick igår:( .. Tog en sticka nu på morgonen och det var - :( jaja bara invänta mens och försöka igen !!
Tack Mia !! Vi får försöka igen nu i juli och hoppas på ett starkt och fint + i augusti som stannar kvar !!:) roligt om vi kan följas åt :)
Ja min lär komma den också , går se när den dyker upp , när hade du ditt MF ? Jag hade mitt den 7/6 :( ..
Hej:) nej jag har ej haft mens sen missfallet , kan rek clearblue då går du en glad gubbe det är på gång, sen finns det ju stickor men då ska man tyda dom dag efter dag tills du får lika starkt som kontrollstrecket .. Kommer köra med clearblue ägglossningstest test denna månad , lite dyrare runt 250 kr tror jag , och du får 7 stavar och testa med
Absolut , tycker dom är klart bäst:)
Hej Jonie ; fick mitt missfall 7/6 och har inte fått min mens än men kände av vad jag tror är ägglossningen där jag brukar ha min i vanliga fall och vi myste på då, till mig sa läkaren också att jag kunde försöka på en gång då mitt grav test var neg och allt kommit ut .. Väntar in mensen nu men den vill inte komma ;( .. Brukar få den runt 3-5 .. Har väldiga mensvärkar nu och det känna som den är på gång :) vill börja köra med ägglossningstester nu:) jag brukar ha glad gubbe på dag 15-17 efter mens så jag har lång mellan mens o ägglossning tror jag . Lycka till alla :) kram
Vill också ha igång min mens helst igår:) kom igen nu kroppen!!!!
He he nä inte jag heller:)
Håller tummarna för er:) väntar i väntar på mensen :)