längtar efter + efter missfall
xexa: min mens slutade idag/morgon också o har ägglossning i slutet på nästa vecka:) ska köpa på mig clearblue ägglossningstest nu i helgen o börja testa påtisdag nästa vecka:)
xexa: min mens slutade idag/morgon också o har ägglossning i slutet på nästa vecka:) ska köpa på mig clearblue ägglossningstest nu i helgen o börja testa påtisdag nästa vecka:)
Japp tjejer har precis lagt mig, kommit hem från nattskiftet , mensen är då slut nu idag så nu längtar jag till ägglossning till nästa helg:) då har både jag i sambon SEM så då jäklar ska han få åka av:) nu ska det bara bli ett +!!! Tänkte mysa på då jag får glad gubbe och sen 2 dagar efter då borde det fasiken bli något:) nä nu sova några timmar, nattinatt
Längtan: håller tummarna gör dig! , kan ju vara en liten i magen , spännande du lär ju informera oss nu i dagarna om mer gravidsymtom och om du testar:) lycka till:) och självklart ni andra också:)
Känner samma som er.. Går jag i affärer halkar jag oftast in på babyavdelningen och kollar på nyfödds kläder som jag hade gått och drömt mig bort i innan jag fick mitt missfall, jag svävade verkligen på moln innan och drömde mig bort att min lilla baby skulle ha dom kläderna!! Åhh jag vill verkligen bli gravid igen!!! Ägglossning nästa helg och BIM runt den 5-6 augusti och jag fyller den den 6 så vilken födelsedagspresent om jag nu förmodan skulle + då;) önsketänkande !!!!!
Emzz : inte ska du känna så , njut av att du plussat :) våran tur kommer också!! Förhoppningsvis! Hoppas o hoppas att det blir min tur och alla andras tur också!
jonie japp så har jag uppfattat det:) samma dag du får en gladis och dagen efter:)
japp snart dags för mig o börja testa med clear blue ägglossningstest:) tänkte börja på tisdag morgon sen testa i 1 veckas tid:) men tror inte ägglossningen kommer förrän tills nästa helg,
Mia: hur går det för dig? har du börjat testa än? vi ligger ju ganska lika med senaste mens och så....hade min första dag i senaste mens 6/7
zira: ser tyvärr inget jag heller:(
Härligt!!! Håller tummarna för er:) själv är det min tur på fredag:) tror jag kommer få glad gubbe på torsd el fredag så då blir det en 3 dagars :) och nu ska det bli en bebis !!!!
jajjemen:)