längtar efter + efter missfall
Haha, alltså, familjeliv kommer göra mig knäpp! Jag bröt nyss upp mitt test, och där på stickan är det ett svagt streck! Vad nu?
Åhh hoppas du är gravid Tessan! Håller tummarna! 
Jag skrev ju sist att jag trodde jag var gravid trots jag hade haft mens, men mensen var tyvärr ett tidigt missfall.. Dock så verkar kroppen hämta sig fort, för igår och söndags hade jag en glad gubben på äl testen!
Håller tummarna för att det blir något denna månad, känner på mig att det är våran tur nu!
GRATTIS Tessan!! Åh vad roligt! 
Håller tummarna för dig idag Nervös! Det kommer gå superbra! 
Äl+8 här idag, 11 dagar kvar till bim .. och jag har inte ett enda symptom. Inte ens om jag försöker leta.
Grattis Lajsa!
Åhh jag håller tummarna för att det går vägen denna gång!
Är på äl+9 idag och är såå sugen på att testa trots att jag inte har ett enda symptom.. Hur tidigt brukar man kunna se något? Att vänta till bim känns ju som evigheter eftersom jag har så lång cykel. 10 dagar kvar..
Heeerregud vilken mensvärk jag har! Har haft det i nästan en vecka redan och mensen ska inte komma förens på lördag! Antar att det inte blev något denna månad heller då... Suck .. Enda positiva med det är väl att jag får dricka vin och äta massa god mat när vi åker utomlands om 3 veckor då..
Tjejer, jag behöver hjälp! Är det bara min hjärna som vill lura mig till att se något supersvagt på detta? Kassa bilder verkligen, men.. BIM+13/14 idag.

Åhhh då inbillade jag mig inte!
Ska köpa ett digitalt idag, hade bara stickor hemma imorse när jag vaknade kl 5 imorse helt stensäker på att jag var gravid, ville inte vänta då heller
JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!

Tack fina ni!
Är så himla glad nu även om jag också är väldigt orolig för hur det ska gå denna gång.. Håller tummen och försöker tänka positivt iallafall!
Har liite svårt att fokusera på att plugga till min tenta nu kan jag lova