Inlägg från: Anonym (Nathalie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nathalie)

längtar efter + efter missfall

Dum som jag är så tog en ny sticka idag för att se om det hade blivit starkare. Men det var negativt. Inte ens en tillstymmelse till sträck ... Det borde väl ha varit starkare..? Vad innebär detta nu? Kan det vara ett missfall på g? Rynkar på näsan Har ett digitalt som jag hade tänkt spara till mitten av nästa vecka, men nu lär jag ju inte kunna vänta..

• Anonym (Nathalie)

Bim är antingen idag eller imorgon.. Men jag är på äl+17 idag, så det bör ju synas tycker jag.. Speciellt när det har synts tidigare.. 

• Anonym (Nathalie)

Det digitala visade ej gravid nu... Så jag antar att jag hänger kvar i den här tråden minst en månad till då Rynkar på näsan Ingen blödning än dock.. Kul att gå och vänta på det ...

• Anonym (Nathalie)

Jo, ett tidigt missfall var det. Blödningen kom inatt, men än så länge är det ungefär som en vanlig mens förutom att det gör tusen gånger ondare .. Tack för omtanken söta ni! Vi tänker försöka igen så fort vi kan, hoppas på att ägglossningen kommer igång direkt..

Föresten, har någon av er provat eller hört talas om ProgesterAll? Har läst lite om det och är sugen på att prova, men vet inte om jag vågar.  

• Anonym (Nathalie)

Jag är 22 år och bor i Umeå tillsammans med min sambo, 26år, sen 3 år tillbaka. Vi har försökt skaffa barn i lite mer än ett år nu. Blev gravid i december men det slutade i ma i v10 (dött sen v5-6). Hade jag inte fått ma så jag hade suttit här höggravid nu, bf var 5 oktober.. Tog nån månad innan vi började försöka igen, och nu lyckades jag bli gravid på vårat första försök med ältester. Tyvärr var det ju ett tidigt missfall (v5+1). Nu har jag beställt hem ProgesterAll som jag tänker prova så fort jag får ägglossning och hoppas på att det hjälper. 

• Anonym (Nathalie)
    gedansk skrev 2012-09-23 15:53:36 följande:
    Tredje MA då har du rätt att göra en missfallsutredning om du känner att du orkar. Hoppas att det kommer att ge med sig för dig. Jag har endast gjort fertilitetsutredning men det visade sig att jag har mild PCO och förhögt sköldkörtelhormon,
    Jo, blir ett till ma eller missfall så kommer vi göra en utredning, men jag hoppas på att vi bara har haft otur och att det går bättre nästa gång, om jag lyckas bli gravid igen..
    aj 378 skrev 2012-09-23 15:57:08 följande:
    Nathalie:
    Beställde också hem progesterAll igår! Vet du någon det funkat för? Många bra omdömen på nätet!
    Jag har bara läst om det, men det verkar som att det har funkat för många och som jag har förstått det så ska det ju inte skada att prova eftersom det är helt naturligt. Hoppas på att det ska funka Glad 
  • Anonym (Nathalie)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-24 12:58:32 följande:
    Absolut räcker det , jag fick full stegring och myste inte till det den dagen utan dagen efter och vi vart gravid:)
    Samma sak för oss! Jag fick glad gubbe på en söndag, men vi hade inte möjlighet att mysa för än på måndag kväll och jag blev gravid ändå! :) 
  • Anonym (Nathalie)

Gick förbi en spegel ikväll och fick världen chock! Min mage är huur svullen som helst, ser gravid ut.. Borde det inte vända snart med alla symptom och svullnaden? 10 dagar sen missfallet och testen var ju negativa då med så jag har ju inget hcg kvar i kroppen.. Så tråkigt och jobbigt att må illa och måste tänka på att ta kläder som döljer magen när det inte ens är något.. :(

• Anonym (Nathalie)

Guud vilken värk jag har i magen i dag! Det gör nästan ont, som hugger till då och då.. Kan det vara ägglossning som är på gång?  Jag brukar aldrig känna av den i vanliga fall men det är 15 dagar sedan mitt missfall, normalt brukar jag ha ägglossning på dag 17.. Hade inte tänkt testa denna månad egentligen, men nu vart jag så nyfiken så jag tror jag måste springa i väg och köpa ältest. Glad 

Föresten, när har symptomen försvunnit för er andra efter era missfall? Jag mår fortfarande illa och det blir mer och mer för varje dag, plus att jag är sjuukt trött! Borde det inte vända? Testet var ju negativt samma dag som blödningen kom.. Så tröttsamt att spy varje morgon när man ändå inte får något för det liksom..

• Anonym (Nathalie)

Denna tråd verkar har stannat av helt, tråkigt..

Hur går det för er andra?
    Själv sitter jag och väntar på bim somborde vara på  onsdag. Äl+17 idag så visst borde jag kunna se om det är något?

• Anonym (Nathalie)

Jag plussade på äl+17 förra månaden, och då kom ändå "mensen" på bim+1, så det är väl därför jag tvekar lite om jag ska vänta till efter bim denna gång.. Men testen är inhandlade och jag sitter och håller mig så jag testar nog senare ikväll, eller imorgonbitti om jag fegar ur ikväll :)

SZ: åhh den tiden är såå tråkig! Man går bara och väntar! Hoppas tiden går fort för dig iallafall :)

• Anonym (Nathalie)

Inget tydligt sträck, men det finns en svag skugga där .. Första grav fick jag inte positivt förens i v6-7 nångång. Antar att jag bara får vänta och se. Vågar inte hoppas på nåt dock..

• Anonym (Nathalie)
    jonie skrev 2012-10-27 12:32:52 följande:
    Nathalie: Hur går det för dig??? 
    Ja, det var ingenting denna månad heller.. Mensen kom i lördags, några dagar sen..
    Om jag får vara lite äcklig här, så undrar jag hur eran första mens efter missfallet var? Jag hade hört att den kan vara värre än vanligt. Efter mitt första så kom mensen precis som den skulle och var helt normal, och då hann jag ändå till v 13. Denna månad är det verkligen inte normalt. Jag tror aldrig jag har blött så här mycket, blöder igenom en stor tampong på mindre än en timme. Nu har det dessutom börjat komma  massvis av stora klumpar. Jag tänkte om det kunde vara rester från missfallet förra månaden? Det gör helt vansinnigt ont iallafall, och ingenting hjälper.. 
Svar på tråden längtar efter + efter missfall