Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Men Gud så häftigt!!! Härligt gumman :) hoppas vi andra + nu också :) .. Kommer inte ihåg o har säkert frågat när fick du ditt missfall ? O efter hur många dagar efter MF fick du ägglossning? Försöker tänka att det kanske finns hopp för mig :) .. Gud ett stort grattis !!! O nu kommer du få din lilla bebis:) 😃😃

• Anonym (Tessan)

Bunny; nej så tänker jag också .. Har du haft äl nu?

• Anonym (Tessan)

Plågar mig själv nu och kollar på flera avsnitt av en unge i minuten !! Åhh va tårarna rinner , Gud så härligt o fint!! Vill verkligen uppleva det en sista gång !!:)

• Anonym (Tessan)

Bunny; just ja nu kom jag ihåg att jag frågat dig:) lite dåligt minne:) ,, hoppas du får äl positivt snart :)

• Anonym (Tessan)

Vår väntan , ok ha d så skönt nu i grekland , här väntar jag på äl !!!

• Anonym (Tessan)

Väntan ; oj Cypern menade jag :) he he 8185: låter ju jäkligt lovande!!! Tror på + för dig ja:) håller tummarna hårt!! Själv var det bara en rund tråkig ring i morse :( ,, får se om jag får nån glad gubbe denna månad !! O sen tror jag inte att jag har sån tur nu direkt efter MF heller:( .. Hade ju lätt nu dom 2 sista men tror inte det blir lika nu :( .. Jonie :) : hur går allting för dig? Har du fått nåt tidigt Vul ? Kram till dig !!

• Anonym (Tessan)

Jonie: ja jag hoppas d :) ja allt kommer gå bra för dig!! O ditt lilla frö frodas o mår bra det är jag säker på:) 8185 ; ja jag hoppas :)

• Anonym (Tessan)

Tack 8185 :) 14 dagar efter MF idag och fortfarande rund ring men än lever jag på hoppet :) har börjat fått molande värk och lite mer flytning (ursäkta ) he he .. Så något kanske är på gång :)

• Anonym (Tessan)

gumman: nej lugn nu du är gravid!!! försök o tänk att allt kommer gå så bra så:)...annars ring o hör med gynläkaren o fråga o gå inte på vad du hört!!...man kan ju bli tokig på allt man hör:)...tror du kan vara lugnGravid

Svar på tråden längtar efter + efter missfall