Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Gomorron :) hur ska jag räkna nu? Hur skulle ni göra? Jag fick missfallet den 7/8 och förra månaden få jag körde med ägglossningstest fick jag glad gubbe på dag 14 från mens , ska jag börja testa på dag 11 eller 12 från den 7 :e ... Så jag inte missar ÄL :) men vill inte köpa 2 omg med tester heller:) tror jag börjar på dag 12 ??

• Anonym (Tessan)

8185: tog också ut Stickan och kollade dagarna innan men på mig tyckte jag inte det syntes så mycket skillnad dagen innan jag fick glad gubbe så den kommer nog snart:)

• Anonym (Tessan)

8185; va härligt med glad gubbe!!! Vill också ha den nu men jag får nog vänta till nästa vecka ja , om nu äl kommer :) men det tror jag faktiskt:) .. Får se om det tar sig på en gång eller om vi lär på't igen nästa månad ... Men en majbebis skulle sitta fint:) lycka till nu 8185 och mys ordentligt!! Bunny81: beklagar ditt MA :( Jonie: man jan ju hoppas att det tar sig nu på en gång för mig:) hoppas kan jag ju alltid göra;)! ,, men nu denna gång ska jag inte testa förrän om mensen är sen!! Eller på BIM .. Inte testa tidigt iallafall :)

• Anonym (Tessan)

Fick missfall 9/6 och sen plussade jag 3/8 men fick missfall igen den 7/8 :( .. Så ska försöka o bli gravid innan mens denna gång:) om det lyckas!! Lycka till du också, när har du ägglossning ca ? Har inte heller läst i tråden när fick du ditt MA/ MF ? Kram till er alla :)

• Anonym (Tessan)

Themore; ja jag tänker också som du , tankarna kommer väldigt ofta! Tur jag har mina 2 barn som förgyller mina dagar! Men längtar så efter en liten 3 .. Hoppas du får ditt + nu denna gång , ja tur vi har varandra :)

• Anonym (Tessan)

Themore; ja jag tänker också som du , tankarna kommer väldigt ofta! Tur jag har mina 2 barn som förgyller mina dagar! Men längtar så efter en liten 3 .. Hoppas du får ditt + nu denna gång , ja tur vi har varandra :)

• Anonym (Tessan)

The more: ja jag slutade blöda i fredags ,, håller tummarna hårt!! Ett stort lycka till nu;) och mys på ordentligt:)

• Anonym (Tessan)

Längtan ; ett jätte stort grattis !!! Åhh va roligt för dig:) 😃🌷🌷🌷

• Anonym (Tessan)

Längtan; Gud så roligt för er!! Ja just nu väntar jag på ÄL som troligtvis är nästa vecka .. Så får se om det tar sig igen ... Har du kört med äl test ?

• Anonym (Tessan)

Tack 💐💐💐💐💐

Svar på tråden längtar efter + efter missfall