längtar efter + efter missfall
Fick mer mensvärkar nu och var in På toan nyss o nu har det kommit en vit tjock flytning och kommer mer när jag torkar mig !!???
Fick mer mensvärkar nu och var in På toan nyss o nu har det kommit en vit tjock flytning och kommer mer när jag torkar mig !!???
Ja jag tror tametusan det Jonie:) min magkänsla säger d!!!!:)
ÄL + 6 eller 7 .. Mina bröst har även börjat idag att värka och lite smått illamående kan jag ha sån tur att jag plussar på 1 försöket ?? Har isånnafall plussat 3 gr sen juni :)!' men sen börjar resan att behålla det lilla livet !! (hoppas )
ja just ja är ju på ÄL +6 el 7.....skrev 5-6 tidigare men är visst lite yr:) svårt o hålla koll på all ÄL + bim-...
..
Åhh gumman : ja jag hoppas verkligen d:) kommer ta ett på onsdag morgon !! Kan fasiken inte hålla mig :) BIM - 4-5 då :) tar ett digitalt direkt slipper jag ta miste :)
Lajsa : ja nu plussar vi allihopa :) det är dags för det nu .. :)
ÄL + 7 eller 8 .. Idag molande värk till tusan håller i sig , idag mer drag o spänningar i äggstockarna men samt i tjejmagen , flytningarna har blivit mer .. Brösten ömmar o känns större , sen tycker jag att jag är lite yr och illamående men vet inte om det har o höra med att jag är lite sjuk
Försöker igen; ja jag hoppas på d :) håller tummarna för dig också:) 😃 Gumman; ja allt tyder på d:) men vi får se 😏

längtan: ja det är svårt o se och det är ju så tidigt än:) nej jag har inte testat dom...provar med digitalt om nån dag:)