Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

gomorron...då jag fick positivt ÄL både lör och sön så räknar jag från måndag 27...då är jag på ÄL +2 idag...har molande värk i tjejmagen och i äggstockarna...kommer uppdatera allt jag känner fram till BIM som är den 9-10 sep...Skrattande..he he

• Anonym (Tessan)

bunny: tack ja det ska bli spännande:) men tror inte jag kan ha sån tur att det tar sig snabbt igen o utan mens emellan dessutom!....härligt att du fått glade gubbe ,mys på nu så följs vi åt är ju bara några dagar mellan oss:)..

längtan:härligt o åka o träffa BM:)

jonie: wow v 10 det går ju jätte snabbt:)!!!..härligt för dig,hoppas det är min tur nu..:) kramar

vårväntan: hur går det för dig? BIM snart va? eller du kanske redan har +??:)

ja ÄL +3 idag min molande värk i livmodern/äggstockarna hänger med idag också...uppsvälld känns det som i magen..men det är nog bara inbillning...men visst känns det av i magen

• Anonym (Tessan)

hej tjejer!!...alltså jag har sånna mensvärkar nu:(....är ju bara några dagar efter ÄL..hade så här dom 2 sista gångerna nu när jag va gravid o fick missfall:(...sen har jag börjat fått sjukdomskänsla men lite huvudvärk,känns som febern börjar slå till igen o så var det också sist,samt blivit lite dålig i magen o känns som jag lär springa på toa o så var det också sist....fan kanske blir skengravid denna gång:(....Gråter...det drar o spänner i magen /äggstockarna....

kan ju inte vara ÄL nu när jag fick glad gubbe i helgen o nu är det torsdag?...kände ju i söndags/måndags att det drog i ena sidan så det måste ha varit ÄL...

• Anonym (Tessan)

Hej igen:) bara jag som sitter vid datorn:) Har nu fått 2 kvisslor i ansiktet !! Skrämmande likt dom andra gångerna !! Men det kanske är vanliga kvisslor :(

• Anonym (Tessan)

Hej:) ,, ÄL + 4 och idag har jag fått små huggning/ ilningar i högra äggstock .. Molande värken är kvar samt uppsvullen till tusan , känns som mensen ska komma ...

• Anonym (Tessan)

Bunny : jodå det går väl framåt:) Har molande värk hela tiden men det kanske ska vara så? .. Det återstår ju o se:) vill inte testa tidigt denna gång utan ska försöka hålla mig:) om det nu går .. ÄL + 5 i morgon.. Ny här :Håller tummarna att du får ditt fina plus i morgon , :)

• Anonym (Tessan)

ÄL + 5 och i morse hade jag små huggningar i tjejmagen , nu är det molande värk .. Ena bröstet har börjat sticka ,, inbillning kanske..

• Anonym (Tessan)

bunny: nej ska försöka o inte känna något:) men tankarna går ju:) kommer också få göra tidiga VUL om jag nu lyckas behålla lilla livet om det nu skulle vara något...men nu senaste 2 gr så har jag inte kommit längre än 6+3 första gången och sen 5+3 andra gången:(....så visst kommer jag vara rädd o orolig varje dag som går den dag jag plussar

• Anonym (Tessan)

fy sjutton vilka mensvärkar jag har nu:(..känns precis som missfallsdagarna:(...känns som mensen ska komma vilken minut som helst!!...kan väl inte komma 5-6 dagar efter glad gubbe på ägglossningstest?..
    nä nåt skumt är det med mig,har gått o blivit sjuk också tror jag ,sjukdomskänsla o en feber på 37,6...om jag ska säga min känsla så känns jag jävligt gravid men kan ju ha väldigt fel också:(...har liksom en känsla att nu har det tagit sig...(lite konstig så där jag):)...eller så spelar min kropp mig ett spratt:) hi hi..återstår o se:)..

• Anonym (Tessan)

Försöker igen; jag är på ÄL + 5-6 .. Har väldiga mensvärkar och fått finnar på hakan o pannan , stickningar i brösten så jag längtar tills jag får testa ;) har BIM nästa söndag/måndag då jag inte riktigt vet då jag inte haft mens emellan mitt senaste missfall .. Har samma känsla som när jag har varit gravid tidigare :) hoppas jag har rätt, kanske provar ett test på måndag morgon innan jobbet:) skulle hålla mig men blir så nyfiken :) har gått o blivit sjuk också :(... Gedansk : jag har kört med clearblue ägglossningstest då jag tycker dom är bäst

Svar på tråden längtar efter + efter missfall