Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

the more: he he jag kör med clearblue och då behöver jag inte sitta o analysera:) har bara kört förra gången med ägglossningstest och ska köra nu denna gång också:)..men ditt är ju definitivt positivt så mys på nu ordentligt så ska du se att du har din bebis snart:)

• Anonym (Tessan)

Bunny : beklagar ditt ma :( .. Ok ja jag ska också börja testa nu i helgen med ägglossningstest får se när jag får min eftersom jag inte haft mens emellan .. Förra månade innan jag plussade gick jag glad gubbe den 20 / 7 så räknar att det är någon dag extra nu denna efter MF .. Men hoppas få den glada gubbe i slutet på nästa vecka ! håller tummarna för oss alla nu så vi får maj bebisar :) 😃..

• Anonym (Tessan)

Tror inte man kan få ägglossning så länge man blöder , fast jag är ingen expert på ämnet så jag kanske har fel:)

• Anonym (Tessan)

Hej tjejer :) hur går det för er ? Här väntar jag på ÄL kommer börja testa med ägglossningstest i morgon ! Då är jag 11 dagar sen missfallsdagen så får se om jag får nån glad gubbe nästa vecka :) då är det bara o vänta o hålla tummarna:) tråkigt med denna väntan mellan ÄL och BIM :( .. Har nu i dagarna börjat få molande värk i äggstockarna så det kanske är dags för ÄL inom kort :)

• Anonym (Tessan)

The more : precis så känner jag också inte nå testande före BIM utan jag ska vänta till BIM eller efter BIM :)

• Anonym (Tessan)

8185; jag hade molvärk från ägglossning till jag + , sen drog det mer i ena äggstocken , så det låter ju lovande ! :) hoppas du får ditt + nu :) håller tummarna hårt ! Kram

• Anonym (Tessan)

8185; tog ett test nu i morse men en rund ring bara.. Får se hur det ser ut i veckan :) använde du clearblue äl test ? O räkna du att äl sker dagen efter glad gubbe ?:) .. Vi myste på i gårkväll och nu kör vi varannan dag till efter äl :) sen blir det vila :) jo men precis bara ta nya tag .. Men en maj bebis skulle jag ju så gärna vilja ha;) perfekt ju på alla vis :)

• Anonym (Tessan)

Ok:) tänker du vänta till BIM o testa? Jag tänker inte testa tidigt denna gång .. Får helt enkelt vänta :) vet ju inte när min BIM är heller :) får räkna ut det efter glad gubbe:)

• Anonym (Tessan)

Precis ja vet man blir ju så nyfiken:) men jag ska försöka iallafall och inte beställa hem test för då testar jag det vet jag ...

• Anonym (Tessan)

Gumman ; Åhhh grattis :) men va härligt!!!! Har du ej haft mens emellan? Ett jätte stort grattis:)!!! Håller mina tummar för dig:) !!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall