Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Bunny; ja jag vet att jag ej skulle testa men någonting tig över styr☺, nej jag vågar inte ta ut något för jag vet att dom testerna visar spök o så , men nu ska jag försöka hålla mig tills på Tors/ fre 😜.. Precis jag brukar heller inte ha sånna här mensvärkar från ÄL till mens utan det kommer kanske dagen innan mens eller på mens dagen .. Känns så tidigt o ha det nu och jag har haft det nu sen ÄL .. Sen nu ikväll brände det till några gången när jag låg i soffan o kolla på film , jätte konstig känsla ? .., nä snart så borde det synas , tar ett digitalt på torsdag :) då är det BIM -4 :) Sen kanske jag har molande värk gör jag nyss haft missfall också , tankarna snurrar :( Nyhär ; va tråkigt , hoppas ni får erat plus nästa månad ! Kram

• Anonym (Tessan)

Testade i morse igen:) o nu syns det bättre på morgon urin :) känner mig så gravid på alla sätt o vis :) .. Visst är det svagt än men det syns bättre än igår !! Morgon urin tog jag på :) Åhh nu börjar mitt hopp tändas ännu mer :)

• Anonym (Tessan)

Gumman: yes isånna fall en maj bebis :) runt 20 maj :) är på jobbet nu o har bilden i telen så får lägga upp den när jag kommer hem :) men är tidigt än så det kan ju inte vara stark på en gång men hoppas på starkt plus på sön/ måndag ... Nu sista missfallet vart ju inte plussat nå starkare så hoppas det blir det nu om det är en grav :)

• Anonym (Tessan)

ett mirakel:) jag visst d!!!!!! fan min magkänsla stämmer igen:) fy fan va glad jag är!!!!! BIM -5-6......wwiiiiiiiiiiiiiii
    Nu gäller det o behålla detta lilla frö:)  <3
  • Anonym (Tessan)

tack:) håller  tummarna för er all här inne,helt jäkla sjukt kan inte fatta det:)Skrattande

ja jag hoppas det går vägen nu,har mycket symtom nu o idag kommer illamåendet mer och är yrslig...

• Anonym (Tessan)

tackSolig.....hoppas ni också får erat + snart!!! ska hålla mina tummar hårt!!

• Anonym (Tessan)

Jag har haft 2 nu senaste :( ,, hoppas på 3 gången gillt nu :)

• Anonym (Tessan)

Till mig sa dom att det är väl inte så ovanligt .. Att det behöver inte vara fel på oss bara för att vi fått 2 missfall , vi har ju 2 barn tillsammans så visst kan vi göra barn :) o nu 3 gr gravid sen juni :)

• Anonym (Tessan)

Försöker igen; mina nu har varit vita och glansiga .. Samt ilningar och stickningar i brösten , sen har jag jävulsk mensvärk och dragningar i äggstockarna

Svar på tråden längtar efter + efter missfall