Inlägg från: djmugg |Visa alla inlägg
  • djmugg

Spökstäder och övergivna hus

MimmiLina - Fina och fina hehe... Tycker de ser lite risiga ut Läste nu att det är typ ingen som äger dom.

• djmugg

Gör den det för dig med? Jag trodde nästan det var mitt nätverk det var fel på. Det tar ju jättelång tid att titta på sidan.

Hittade mina hemtrakten där.... Grängesberg. Himmel, visste inte att det fanns så mycket tomma hus där. Ludvikahem har rivit hur mycket som helst direkt när de fått ur de resterande människorna där.
    De där gula K-märkta husen var verkligen intressanta.

• djmugg

De trodde väl att det var bra isolering kanske

• djmugg

Ingen som vet om det finns några övergivna byggnader i Jönöping med omnejd?

• djmugg

Nifelheim - Oj, den svartvita sidan som du hade länk på i mitten var verkligen faschinerande!

• djmugg

Vaaa, det låter spännande! Vet du nåt mer exakt var det ligger?

• djmugg

MimmiLina - Det är nog egentligen inte så konstigt att det är så mycket tomt i Grängesberg, man kan ju köpa ett hus för 200 000 så... Men det ser rätt ruggigt ut!

Jag blir helt tokig när jag ser tomma hus.
    Hittade ett idag, ett stort hus som har varit på senare tid en del av en skola. Ville inte fota där idag för det var mycket folk runt omkring, men jag ska ta lite bilder där sedan.

• djmugg

Jag ska rota reda på några kanske så kan jag försöka lägga upp dem någonstans.

• djmugg

Håller på att lägga upp lite bilder på: www.pbase.com/djmugg/galleries om någon är intresserad. Det kanske inte är de bästa bilderna... Och några är tagna från hästryggen

Svar på tråden Spökstäder och övergivna hus