Till Bopunkten
Jag har råkat ut precis för samma sak som dessa här råkade ut för. Jag har skrivit till er sedan i fredags , men ni svarar inte. Hur fan ska ni svara när det hela är bara bluff. Och jag lyckades hitta ett jävla nummer som är till er, men gissa vad som händer när man ringer till er? well du vet Drottninggatan 52
411 07 GöteborgSverige+46 317808000
Hursom helst ska jag imorgon eller senare idag anmäla er till konsumentverket. För så här får ni inte göra. OK att villkoren står tydligt på första sidan, men att det skapas automatiskt någon faktura som skickas till ens mail?
I vanliga fall, när man besöker seriösa sidor som sysslar med bostäder så uppmanas man att skriva, nam, efternamn, inkomstkälla, tidigare hyresvärd och massa andra uppgifter innan man få bli medlem och kan logga in. Men hos er så loggas man inte automtiskt och så skapas det en faktura och nåt jävla lösenord.
Ni påstår i era villkor att "
Ångerrätten gäller enligt distans och hemförsäljningslagen vilket innebär att du har 14 dagar på dig att ångra ditt köp förutsatt att du tjänsten ej har använts. Ångerrätten räknas som förbrukad efter att medlemmen har tagit del av uthyrares kontaktuppgifter eller skickat meddelande till annonsör. Läs mer på
konsumentverket. "
Jag har varken gjort det ena eller det andra men får ändå inget svar från er.
Jag har kontakta klarna , de kunde inet göra något, menjag kan bara säga en sak, jag tänker för fan inte betala den fakturan då jag inte använd eran tjänst samt att jag är redo att bestrida det, vi kan gå var ni vill jag komemr inte att ge upp. Jag kommer att skriva på facebook, i tidningar, jag ska ävern kontakta uppdrag granskning. Ni komemr att försvinna som företag så att framöver folk inte råkar ut för er.