• Kattdamen

adoptera bort

Anonym skrev 2012-07-02 11:33:59 följande:
    dom ska få det dom vill ha nu(-: sen kan dom dra dit pepparn växer ....
    Du vill bli av med barnet alltså?
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 11:57:53 följande:
    föräldrarna , och på en bekostnad av barnet då jag vet att hon har det bra hos dom och vill att hon bor där  .och deras ansvar att tala om hur det ligger till .(-:  hon får ändå om hon önskar själv hälsa på i framtiden , jag stöter inte bort barnet så där , men jag vill inte ha med detta och göra mer.
    Du känner att du själv är en dålig förälder alltså?

Ja, barnet kommer nog ha det bättre där, med en mamma och pappa. Får hoppas att det går fort och smärtfritt för barnet att bli adopterat, det är nog för det bästa.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 12:06:58 följande:
    jag nej , jag vill bli av med  pappan o den andra for rest of life ....dom förtjänar inte respekt
    Varför skaffade du barn med mannen då?

Ja, jag tror att barnet har det bättre med sin pappa och kommer då få en riktig mamma också.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 12:12:26 följande:
    du tror på allvar att , man måste springa o kyssa den andra i röven när det e slut . e du väck eller född i går jag undrar seriöst .det handlar om ett barn inget annat . varför skaffa jag barn ja ställ ed n sådan fråga till  alla som har barn o separerat . det e väl inget man kan spå eller hur.
    Ja, varför skaffade du barn med en man du inte respekterar och då du sen vill adoptera bort barnet? Det fanns väl ingen anledning alls att skaffa barn då.

Men jag tror ändå barnet har det bättre hos sin pappa än hos dig.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 12:16:17 följande:
    det innebär inte att dom inte e bra föräldrar till barnet för att jag inte vill veta av dom ....tiden har gått  något fint väntar(-:
    Så länge du slipper barnet?
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 12:18:23 följande:
    vilken ceder e du uppvuxen i , resonemanget funkar inte här.(-:
    Du resonerar underligt.

Men jag förstår, du älskar inte barnet, du vill inte ha barnet. Hade du det hade du inte funderat på att adoptera bort barnet för du tycker att pappan är jobbig.

Så, barnet har det bäst hos den som vill ha det.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    lollisen skrev 2012-07-02 12:22:17 följande:
    Man adopterar väl inte bort barnet för att man vill "slippa" den andre föräldern heller? Observera nu att jag inte läst hela tråden, mest pga att jag är för lat.
    Ts gör.
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 12:27:07 följande:
    har inga val . rättsväsendet i sverige är inte rättvist och att lita på enligt min mening. barnet har det bra där jag tänker inte kyssa pappan i röven , o tvingas ta till rättsliga åtgärdr.
    Du har visst ett val.

Du vill bli av med barnet, varför erkänner du inte bara det?
    En kopp te, tack.
  • Kattdamen

Du menar att ditt barn är så fruktansvärt hemskt att det är ett straff för fadern att hans fru får adoptera det?

Ja, det visar ju ännu mer på att pappan och hans fru är bättre för barnet.

Du gör absolut bäst att adoptera bort barnet. Sen ska du inte skaffa fler barn, då du inte är frisk.

En kopp te, tack.
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 13:24:05 följande:
    nej jag överlåter vårdnadet till dom , och jag kan tala om att jag lämnar med duktigt gott samvete... till skillnad från dom.(-:
    Varför är det ett straff? De får barnet, det är väl bra för dem. Det verkar som om det är vad de vill?

Jag nog att du kan adoptera bort barnet, de kommer antagligen anse att barnet har det bättre hos sin far med fru. Du verkar inte frisk.
    En kopp te, tack.
Svar på tråden adoptera bort