• elitae

adoptera bort

Anonym skrev 2012-07-02 20:07:42 följande:
    altå du e 23 år , vill du va vänlig o sluta o kommentera på saker du inte vet någonting om ,.du e aldeles för ung o omogen . tack
    Ursäkta mig men jag verkar vara bra mycket mer mogen än vad du är. Jag har inte sagt något om ditt liv överhuvudtaget, jag undrade om det var fel på familjeliv eftersom när man trycker på "visa endast" på dig så kommer det upp andra personer som du har svarat också.
    Du kanske ska läsa vad folk skriver innan du attackerar dom med dina konstiga påståenden. 
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 20:19:03 följande:
    tråkit att höra att man kan va så oerhört omogen och ändå ha barn. vad tänkte killen med  där.
    Tycker du ska passa dig jävligt noga med vad du säger till folk! Hur gammal är du egentligen ? Som har mage att skriva något så fruktansvärt OMOGET o ELAKT!
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 20:48:42 följande:
    bara det förkarar att du borde inte ha barn .....omoget väx upp
    Vad är det som förklarar att jag inte borde ha barn ?
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 20:52:37 följande:
    lyssna på dina kommentarer o beteende själva fröken  .....men du e ju bara 23 år så då e det ok
    Kan du berätta för mig vad det är med mina kommentarer som gör att jag inte borde ha barn ? Vad är det som är "okej" bara för jag är 23år ?
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 20:52:37 följande:
    lyssna på dina kommentarer o beteende själva fröken  .....men du e ju bara 23 år så då e det ok
    elitae skrev 2012-07-02 20:54:21 följande:
    Kan du berätta för mig vad det är med mina kommentarer som gör att jag inte borde ha barn ? Vad är det som är "okej" bara för jag är 23år ?
    Du ska inte svara eller ? Hahaha...
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 21:09:38 följande:
    nej du e väldigt omogen o saknar helt vad förståelse är , så att du lyckades få i hop det är ett under.
    Det är just det jag inte får, jag får verkligen inte ihop det. Jag förstår inte vad du menar med något du säger. Så kan du förklara för mig varför jag inte borde ha barn ? Vilken av kommentarerna är omogna o vilken del av dom är omogna, får jag inget svar antar jag att du bara är ute o cyklar o inte vet själv... 
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 21:12:22 följande:
    jag har tagit mitt ansvar alla dessa år ...nu har jag gjort ett val  tillsvidare , då går det bra att dom förklarar detta . barnet e välkommen i alla fall om hon så själv önskar.
    Jag trodde ditt ansvar på dottern varade MINST 18 år. Men det är tydligen bara 11? För som jag fattat det är hon 11år...
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 21:24:48 följande:
    det har du ju redan förklarat bra själv ..... jag e inte din hjälpreda
    Kan tänka mig att du förklarar det så mycket bättre än mig. Nej, tyvärr. Men du får 13000kr/mån om du blir min hjälpreda, vad sägs ?
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 21:36:01 följande:
    det är för  tufft och hårt arbete högre lön .... för ansvaret.
    okej     hur    mycket    vill    du    ha        för det            ?
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 21:46:54 följande:
    vi kan göra en bra deal 14000 plus min kärlek (-: lät konstigt va(-:
    Det mesta du säger låter ju konstigt... men vi kör på det minus din kärlek, för man kan inte ge något som itne finns, eller har jag fel ?
Svar på tråden adoptera bort