• Svar på tråden Slicka röv
  • Anonym (...)

    Jag hade knipsat igen rövhålet så han fick ont i tungan efteråt. Ge fan i mitt rövhål så rör inte jag ditt. Blä!

  • Anonym (tobbe)

    Ha ha vad många sjuka människor det finns här i världen. Ni som gillar att slicka röv gillar ni att slicka toan också ha ha kan fan inte se vad man får ut av det.

  • Anonym (Vanskapt Apa)
    Smörjsmurfen skrev 2019-09-09 08:51:19 följande:
    Men du kan ju tycka det är nice utan att kräva det, eller vilja göra det själv, eller hur?
    Om vi säger såhär, jag hade aldrig velat att en kille slickade mig där, för jag hade tyckt synd om den killen. Man ser det mycket i porr, förr var det många killar som slickade tjejer i röven, nu är det till och med stackars kvinnor som måste slicka män äckliga håriga rövar. Nej det har nog aldrig varit så synd om de i porrbranchen som idag.
  • Smörjsmurfen
    Anonym (Vanskapt Apa) skrev 2019-09-10 16:44:08 följande:

    Om vi säger såhär, jag hade aldrig velat att en kille slickade mig där, för jag hade tyckt synd om den killen. Man ser det mycket i porr, förr var det många killar som slickade tjejer i röven, nu är det till och med stackars kvinnor som måste slicka män äckliga håriga rövar. Nej det har nog aldrig varit så synd om de i porrbranchen som idag.


    Nä, om man inte vill är det väl så, men man kan ju tycka det är gött och skönt fastän man är helt ointresserad av göra det själv.

    Jag slickar frugan i arslet för att jag gillar det, och hon gillar det också.

    Är helt ointresserad av bli slickad själv dock, även om hon har erbjudit sig.

    Vad de sysslar med i porr är helt ointressant, jag gör sånt jag gillar och går igång på, oavsett hur vanligt det är i porr eller inte.
  • Anonym (gillar att slicka)
    Anonym (Whaat) skrev 2019-09-09 16:14:08 följande:
    Nej, det gör jag inte. Jag är heterosexuell kvinna.
    men då kanske du gillar suga penis??
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Anna) skrev 2019-09-09 10:11:08 följande:

    Jag är så trött på killar som hela tiden erbjuder sig att slicka röv som om det vore det bästa en kvinna vill ha. Träffar en del killar via tinder, i stort sett ingen av dem har nån aning om var klitoris sitter eller vet hur man ger en kvinna orgasm men slicka röv det kan dom.

    Visst är det trevligt ibland men det ger mig aldrig orgasm. Dessutom ska de rakt på, ingen uppvärmning, inget på innanlåren, inget runt musen och inget på klittan. Direkt ner i röven som om klittan satt där.

    Killar! Om er favoritreplik på Tinder är, I will eat your ass, så kan ni glömma mig. 


    Hahahaha. Tack för ett gott skratt
  • Anonym (Whaat)
    Anonym (gillar att slicka) skrev 2019-09-10 17:29:31 följande:

    men då kanske du gillar suga penis??


    Vad har det med slicka röv att göra?
  • Anonym (Vanskapt Apa)
    Anonym (Whaat) skrev 2019-09-13 14:01:02 följande:
    Vad har det med slicka röv att göra?
    Antagligen försöker personen göra någon dålig poäng av att det är lika äckligt att suga kuk som att slicka röv, och att vi som tycker det är äckligt att hålla på med skithålet är hycklare för att vi gärna håller på med sexorganet.
  • Anonym (Whaat)
    Anonym (Vanskapt Apa) skrev 2019-09-13 17:28:01 följande:

    Antagligen försöker personen göra någon dålig poäng av att det är lika äckligt att suga kuk som att slicka röv, och att vi som tycker det är äckligt att hålla på med skithålet är hycklare för att vi gärna håller på med sexorganet.


    Tänkte också det haha.

    De 2 sakerna är inte ens jämförbara.
  • Anonym (gillar att slicka)
    Anonym (Whaat) skrev 2019-09-13 14:01:02 följande:
    Vad har det med slicka röv att göra?
    se tidigare inlägg.
    Anonym (Whaat) skrev 2019-09-09 14:45:30 följande:

    Haha seriöst?! Att det ens finns folk som sysslar med sånt här äckel. Slicka någon i hålet som man bajsar med, nej tack!!! Sånt gör hundar.


    Gillar du slicka mus??
    Anonym (Whaat) skrev 2019-09-09 16:14:08 följande:
    Nej, det gör jag inte. Jag är heterosexuell kvinna.
    men då kanske du gillar suga penis??

    då skulle det vara  lika äckligt att suga penis som att slicka rumpa
  • Anonym (gillar att slicka)
    Anonym (gillar att slicka) skrev 2019-09-13 20:16:24 följande:
    se tidigare inlägg.
    Anonym (Whaat) skrev 2019-09-09 14:45:30 följande:

    Haha seriöst?! Att det ens finns folk som sysslar med sånt här äckel. Slicka någon i hålet som man bajsar med, nej tack!!! Sånt gör hundar.


    Gillar du slicka mus??men då kanske du gillar suga penis??

    då skulle det vara  lika äckligt att suga penis som att slicka rumpa
    för snoppen kissar man med.
  • misterwellington

    Min typ av tråd, tvungen att väcka den till liv.

    Jag kunde inte motstå en fin rund rumpa på en tjej jag träffade en gång i tiden. Det var inte genomtänkt men kunde inte hejda mig och börja slicka frenetiskt Hon protesterade inte, har inget emot att slicka en fin rumpa.

    Jag är en stolt ass eater ????

  • Anonym (tobbe)
    Anonym (gillar att slicka) skrev 2019-09-13 20:17:20 följande:
    för snoppen kissar man med.
    Japp suga kuk är också äckligt men det slipper jag som tur är eftersom jag är en straight man. Men du har en poäng att det är inte så stor skillnad egentligen för röven kan vara renare än kuken eftersom det kommer komma urin från kuken vid en avsugning.
Svar på tråden Slicka röv