Vinterbebisar i Södertälje
Jag bor i Viksängen och väntar vårt andra barn med BF 17 december, är gärna med här :)
Jag bor i Viksängen och väntar vårt andra barn med BF 17 december, är gärna med här :)
Tack tack! Jag mår bra. Var illamående tidigare, men nu är allt jättebra. Vår son blir 15 månader idag, så barnen kommer komma rätt tätt. Ska på rul nästa fredag, det ska bli spännande. Har gjort VUL innan, så vet åtminstone att allting såg bra ut då, men det var ju ett tag sen ;)
Vi har bara planerat att åka bort några dagar till Gbg i början av augusti. Ska se på ManU-Barcelona på Ullevi. Min man har ingen semester nu i sommar, så vi har inget annat speciellt planerat
Ja, jag och min storebror har tätt mellan oss också och vi har alltid kunnat umgås och leka med varandra. Man har aldrig behövt ha tråkigt! Ja, jag har börjat känna rörelser sen någon vecka tillbaka. Fast man varit med om det förut så känns det ändå jättehäftigt!
Hehe ja det vet jag. Vi är ju med i två andra trådar tillsammans ;) mellan våra barn kommer det vara 1 år och 8 månader. :)
Haha aa det blir ju så.. Man kan ju inte ha koll på alla ;)
Näe det gjorde inte jag heller, har de ens såna i Södertälje? Jag går på Oxbackskliniken, du med va? Jag kommer mest troligt att föda i södertälje, om de godkänner snitt. Annars kommer vi kolla någon annan stans. Du då?
Jag väntar också på remiss därifrån. Min BM sa att den skulle komma efter sommaren pga att de har semesterstängt nu. Jag vill ha snitt för att min förra förlossning var väldigt lång och jobbig. Fick den svåraste graden av sfinkterruptur och jag har fortfarande ont dagligen pga förlossningen. Det är definitivt inget jag vill genomlida igen! :)
Aha okej, jag var bara med i den mammagruppen som ordnas av BVC efter att bebisen redan är född. Det tyckte jag var trevligt, komma bort och träffa andra med små bebisar :)
Jaha har du inte? Jo, men det är säkert det du fått. Det står i förlossningsjournalen vilka skador man fått ju. Jag börjar gråta varje gång jag kollar i min journal, tycker det är jättejobbigt att tänka så mycket på förlossningen. Jag kan inte ens tänka mig en vaginal förlossning, får jag inte snitt kommer jag att få panik. Sjukt jobbig känsla!