Midsommargänget III
Ingen har varit här sedan klockan tre idag! Har ni skaffat er liv vid sidan om eller? Är de ogravade ute och super?? Åh, vad jag skulle kunna tänka mig en kväll med mycket vin - helst champagne. Mmm. Drack ett glas öl till pyttipannan idag iallafall.
Min son sov också i sin säng imorse och jag hann allt möjligt innan han började gråthosta därinne av svidande hunger.
Jag läcker inte mjölk ur brösten så jag kan aldrig samla upp några slattar att ge Hj när han behöver barnvakt eller då jag behöver ta en tupplur (gissa om jag behöver?). Nu har vi iallafall köpt en sexig mjölkpunp som jag sitter med en stund varje dag och samlar sedan på hög i kylskåpet så varannan dag matar maken sonen på kvällen med ett skrovmål fetmjölk. Skönt att veta att Hj tolererar den varianten! Jag ser friheten! Hemsk mamma jag är som längtar efter lite distans till amningen efter bara sex veckor! Herregud - många hade säkert himlat med ögonen åt mig (gör ni det också??).
Det verkar iallafall som om vi kan få köpa en lägis om vi lämnar besked på måndag! 100 kvadrat! köket anser jag att det måste bytas, men annars är det bara ett golv och sedan lite målarfärg som behövs. Jätteljus och fin. Ingen öppen spis (här skulle det vara en ledsen smiley, man jag vet ju inte hur man gör sådant.
Provar: