Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Hej alla skona damer och stora bamsekramar till alla for jag har minsann saknat er massor!!!

Hoppas att ni mar bra, att sma bebisar har bestamt sig for att komma ut och att nya bebisar har bestamt sig for att komma in

Det var faktiskt inte meningen att det skulle bli ett sa har langt break fran fl och er men jag ar sa overhopad av jobb att jag faktiskt tom arbetar pa lunchen och kommer hem tidigast kl 21 pa kvallarna. Passar mig bra att "fly" in i jobbet just nu + att det kanns som att min karriar befinner sig i en viktig period och att det star mycket pa spel.
    Fast nu har jag varvat ner lite tack och lov

Jag ska hamta sushi och sedan ska jag lasa!

• Coccinelle

Tack, jag mar bra tror jag, kanner mig som en duracel kanin och da brukar man inte riktigt veta hur bra man mar.

Vara problem har inte forsvunnit men de har minskat och mannen jobbar igen Det kommer att ta nagra manader att komma i kapp men det ar OK.

• Coccinelle

Wohoooooooooooooooooooooooooooooooooooo

• Coccinelle

Oj oj oj vad det hander mycket och jag ligger jattemega efter med presenter... Forlat, jag har inte uppvaktat nagon!

Kul att Plupp ar tillbaka

• Coccinelle

Impulsiv som jag ar sa vill jag traffa er NU, hyr genast ett plan och kom over pa middag ikvall sa kan vi mysa och prata Eller sa tar vi det pa fredag sa jag hinner gora en meny och radfraga Munter om recept.

• Coccinelle

Ah jag ser Timisens fina nuna Wohoooooooooooooooooo

Har varit i mote tills nu, ska skynda hem och sporta.... ja Coccis har borjat sporta tra la la la 1,5 timmar 2-3 ggr i veckan! I 3 veckors tid bara men anda Jag ska tvinga mig att fortsatta, kontinuitet eller hur man nu sager och skriver det pa svenska.

Soon soon!

• Coccinelle

Nu ar det cirkus pa tv bara sa att ni vet... Oj hoppsan nu har ballerinan ramlat 2 ggr i rad! Vad bra att de misslyckas ibland, det ar sa jobbigt nar det ar perfekt hela tiden.

Javissst ar hon klamkack hon som visar sina biceps, synd att det ar krigsreklam. Jag gillar gamla pin-up bilder, har hela koket fullt. En del tavlor ocksa faktiskt, gamla Allers omslag fran 1937. De ar sa klamkacka sa Fast naturligtvis bryter jag av med lite halvporrig konst wohooooooooooooooooooooooooo

Stackars Tanten som flyttpackar, det ar faktiskt drygt! Det enda som hjalper ar hur roligt det ar att komma till ett nytt hem.

• Coccinelle

Styrkekram till Elin!

Ja hoppas vi far se bilder pa lillflinxen snart!

Anemone, jag har gatt en projektledarutbildning har i Frankrike men det hjalper ju inte dig. Daremot sa har jag en mycket god vaninna hemmavid som skrivit bocker i amnet, jag kan fraga henne.

Svar på tråden Midsommargänget III