Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Usch det ar alltid sa, hemskisarna kommer samtidigt

Esther jag haller med dig om att det ar ratt att satta barn till varlden just darfor att varlden ar sa rutten. Det ar en utav de storsta anledningarna till att jag vill skaffa barn, jag vill skanka ett barn till varlden och inte varlden till mitt barn!

Jag softar idag, har inte fatt nagonting gjort sedan jag kom imorse. Jatteskont

Vet ni vad jag just gjorde? Jag behovde koppla upp mig pa den barbara datorn och istallet for att koppla ethernet kabeln till natverks anslutningen i golvet sa kopplade jag den till den andra datorn.... Satt som ett fan och fattade inte varfor jag var uppkopplad!!!! Halla, jag jobbar pa IT avdelningen hahahahahahaha Kom inte pa det sjalv heller, det var en utav IT killarna som skrattande kommenterade att det ar svart att koppla upp sig pa natet genom att koppla ihop 2 datorer...
    Fast jag ar kand for att gora konstiga saker, I'm the one and only som har lyckats slanga allt innehall i papperskorgen! Jag ville bara stada lite i datorn

wohoooooooooooooooooooo

• Coccinelle

Vada menar du Anemone? Kommer alla att do av cancer sa smaningom menar du?

• Coccinelle

Hur lang tid tar det innan det borjar synas att man gympar? Mer an 3 veckor antar jag
    Jag gor : 'Pump It Up - The Ultimate Dance Workout' is a brand new concept, mixing dance music from the clubs with aerobic exercise to produce a fast, effective and hugely enjoyable way of getting fit and burning unwanted fat.

Det later val effektivt och bra eller?

• Coccinelle

Eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Rakt i fejjan hahahahaahahahahahahahaha

• Coccinelle

Ja det ar val sa och det ar nog lika bra att stalla in sig pa cancer, bilolycka eller nagot annat hemskt eller pa att do helt enkelt. Det ar nog bra att vanja sig vid att man ska do tror jag, kan verka trist men livet blir nog gladare da

Nej jag far absolut inte trycka i mig nagra extra godsaker!!! Jag tycker sjalv inte att jag ater for mycket eller helt fel saker och jag trostater valdigt sallan, mina anhoriga tycker inte heller att jag ater speciellt mycket eller helt fel men anda sa kanns det som att jag gar upp och upp sedan 2 ar tillbaka Nu borjar jag tycka att det kanns jobbigt och tycker inte langre om min kropp. Snacka om klyscha
    Eftersom jag vagrar banta sa ar val traning den enda losningen! Jag ska jamfora nar beachsasongen kommer da fast det kanns valdigt langt fram i tiden.

• Coccinelle

mmm doden ar malet med livet sager jag alltid Det maste det ju vara eftersom det ar det sista man gor...

Jag ska bli en naken och valtranad angel

wohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

• Coccinelle

Ah sa trevligt Anemone

Borjar bli hungrig, undra sa flundra om det ska bli macka framfor datorn igen. Inte bra att ata macka till lunch sa har ofta tror jag aven om jag tar grovt brod istallet for vitt. Men det finns inte sa mycket att valja pa har om man vill ga ut snabbt och kopa take away mat och salladerna som de saljer pa bagerierna ar saaaaa trakiga.

Varldsproblem,varldsproblem

• Coccinelle

Tog tag i mitt varldsproblem, surfade och hittade Bert's! De saljer dyra men nyttiga luncher, man kunde valja mellan wraps, soppor, mackor etc Jattebra verkar det sa nu har jag bestallt och vantar pa leverans.

Wohooooooooooooooooooooooo

Svar på tråden Midsommargänget III