Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Jag hade inga vralsexiga underklader under klanningen, daremot sa hade jag ett svindyrt och ganska porrigt nattlinne! wohoooooooooooooooooooooooooooooooo

• Coccinelle

Wohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

GRATTIS GRATTIS och miljoner GRATTIS igen och tarta och kramar och en liten gladjetar

Jag ar jatte glad for din skull Rally!

• Coccinelle

I love overdriva! Man ska balla ut lite ibland och inte vara sa jaklig mattlig!

Sitter har och trycker i mig varsta bakelsen, mensen lar komma om nagra dagar da Ska komma ihag bakelsen nasta gang jag beklagar mig over min bilring...

• Coccinelle

Jag forsoker lara mig... och kolla vad de sager har susning.nu/Asperger_syndrom :
    Det är vanligt att nördar har Asperger i någon grad - i samhällen där många nördar arbetar och får barn tillsammans, t.ex. Silicon Valley, är det mycket vanligt att barnen har Asperger eller autism. Man misstänker att kung Karl XII led av Asperger syndrom, och Bill Gates visar många av de vanliga dragen, såsom nervöst gungande medan han pratar med främlingar. Albert Einstein och Leonardo DaVinci är andra vanliga namn i sammanhanget.

Oh my godness, det visste inte jag!

• Coccinelle

Inga problem for min del i alla fall, tack Safari!

• Coccinelle

Mysigt Flinxan och det later som att det gjorde dig glad och nojd!

• Coccinelle

Tog bort det megalanga meddelandet och skriver har istallet. Meddelar istallet kort och gott att jag arbetar med en person som lider av Asperger syndrom eller en lindrig form av autism. En annan kollega berattade det for mig i forrgar och nu forstar jag varfor min kollega ar sa fyrkantig, motstravig, rutinmassig och ovanligt installd till nya idéer och nyheter over huvudtaget. Den har artikeln uttrycker vara svarigheter : www.lon-jobb.nu/artikel.phtml

Helt plotsligt ar allt solklart och det kanns skont for jag kande att det fattades flera pusselbitar! Nu forstar jag varfor min chef sa att jag maste lara mig att samarbeta med manniskor som inte fungerar som jag, jag forstod inte varfor min kollega inte behovde lara sig att samarbeta med mig... Nu forstar jag varfor han maste ha allt skriftligt fast vi sitter bredvid varandra, varfor han alltid misstolkar det jag sager, varfor han repeterar sig etc etc etc.

Skont att forsta men arg som ett bi for att inte min kollega och min chef har lagt korten pa borden! Frankrikes fel antagligen, har gommer man fortfarande handikappade barn av skam.
    Tillagger att hans aldsta son har en grovre form av autism.

• Coccinelle

Nagon som apar efter Anne Geddes...

• Coccinelle

Timisen, kom och beratta hur det gick

• Coccinelle

Jag ar bakis men har bara lite ont i huvudet och mar pytte lite illa, daremot ar jag jatte trott om man far lov att beklaga sig

I mandags var jag pa teater, i tisdags var jag barnvakt och igar blev det massor av caipirinhas, cosmos och sedan rott vin helt plotsligt mitt i natten! Det var sa trevligt sa! wohooooooooooooooooooooooooooooooooo

Tanten, jag tycker absolut att du ska bli pekgubbe!

Svar på tråden Midsommargänget III