Inlägg från: Tant T |Visa alla inlägg
  • Tant T

Midsommargänget III

Men jag kommer in på min egen gästbok när jag går in via nya sajten utan att logga in! Och jag undrar just om jag inte gjorde nån slags aktivering av mitt konto när jag gick in på nya sajten första gången (för nån vecka sen)... och jag har inte betalat nåt! Men å andra sidan så har inte jag begränsat min grav.kalender men även om man vill göra det så är väl inte gästboken begränsad?!

• Tant T

Kan du dricka kaffe nu HG?! Thumbs up!

Jag VET att jag kommer att känna precis som du när jag väl påbörjat min föräldraledighet... Jag längtar sååå!!!

• Tant T

Jag har varit upptagen med jobb alldeles för länge nu! Hrmpf! Jäkla otyg det här med att jobba tycker jag!

Jag hade en risk 1/3076 (v12) och med hänsyn till min ålder sa BM att det är MYCKET lågrisk. Om du själv är frisk i övrigt och inte har någon med DS inom närmsta släkten så får man ett högre tal ju yngre man är (och därför oxå ett lägre tal ju äldre du är! ), det är väl kanske en av anledningarna till att Elin fick ett så högt tal, för att hon är två år yngre än mig och Pricken. Och som Pricken skriver, det över "standardsiffrorna" (i våra fall 1/205) är väl att se som lågrisk, sen är det väl individuellt om man tycker det "räcker" med risk 1/300 eller om man känner att man vill över ex. 1/1000 för att INTE gå vidare med FVP, det är ju ett beslut man måste fatta själv.
    Och mellan v11-14 (14+6) måste det göras, sedan växer nackspalten igen om jag inte minns fel. Och så får man ju se den lilla spjuvern fara omkring därinne!

En prickig filt, coolt!!
    BTW, det syns grymt mycket blodådror på mina tuttar numera!! Och eftersom man är så blek i övrigt (särskilt där!) så ser det verkligen ut som värsta Po-deltat!! Jaså, sambon tror att det är mjölkproduktionen som börjat gå igång, Filten?!

• Tant T

Åtminstone våran betedde sig oxå som en sån! Men det är säkert beroende av gener, jag kan nog vara rätt guldfisklik emellanåt!

• Tant T

Jag vill oxå gå på flodhästjympa med andra flodhästar!!! De har lagt ned nästan alla flodhästaktiviteter i den här stan...

• Tant T

Vart är bilden, Toca?! Vi måste ju börja gissa!

Ok, om jag ve o fasa går över två veckor så blir det en midsommarbebis men jag ska göra allt som står i min makt för att klämma ut den FÖRE fotbolls-VM!

• Tant T

Nope Toca, om jag förstått det hela rätt får ingen slags mögelost inmundigas, om den inte är på tub eller upphettad till minst 70 grader!

Och du, har du berättat för oss om outandet för svärisarna?! Isåfall har jag heeelt missat det och är idel öra!!

• Tant T

Munter, vad var det nu din sambo sagt när du visat bilden på dig framför tavlan från Elverksträffen...?

• Tant T

Morrn!

Munter vafalls?! Eller är det möjligen så att du inte gått och lagt dig än?

*sjunger: Och det är freeedaaag, ja det är freeedaaag!!*

Ozzy, det är klart du lyckas sparka igång jobbdesktopen!! Du verkar ju vara en kanmycketomallt-kvinna så jag tvivlar inte!

Och gårdagen kan vi summera i ett guld för curlingdamerna (my favourites! ), och idag väntar semifinal för hockeygubbarna! Najs najs, fågelbajs!

Svar på tråden Midsommargänget III