Midsommargänget III
Jag har fått skicka tillbaka ett par som var för stora (det var från growinlife) men i regel rekommenderas att man tar den storlek som man hade normalt innan man blev gravad och det har i regel funkat för mig! Jag köpte ett par riktigt tajta jeans på Lindex och då fick jag ta en större storlek för att de skulle sitta ok över rumpan (och ställa mudden på det minsta iom att magen inte är megastor än!) men annars har jag köpt 36 alt. 38 än så länge! Om man beställt via nätet så är det ju numera inga större problem att skicka tillbaka, man skickar de ju i samma emballage som de kom i och sätter bara på porto!
Och det där med över eller under mage är väl delvis en smaksak och delvis beroende av hur/var magen sätter sig! Jag tycker nog att muddbraller egentligen är skönare, det finns ingenting som skaver, ingenting som sitter åt, du kan få sammandragningar utan att det känns som om man vill slita av sig byxorna för att det nästan gör ont men å andra sidan tror jag t ex att Flinxan trivdes bäst i undermagen-byxor! Så man får prova sig fram helt enkelt!