Midsommargänget III
Idag har jag varit så djävulskt flitig på jobbet så jag inte ens har hunnit med er, det måste tamejfan vara första gången!
Vänner, ja, alltså... Jag har ju på äldre dar gjort mig av med "vänner" som jag inte längre har nåt gemensamt med, såna man bara hängde med av gammal vana och som man egentligen inte gillade eller fick ut nåt av att umgås med, utan tvärtom, som bara var krävande på olika sätt! Jag ansåg att jag var värd bättre och att jag hellre la min tid på sånt jag verkligen tyckte var kul och människor jag fick nåt tillbaka av! Och detta "bortfiltrerande" har gjort att jag idag bara har typ 2 riktigt nära vänner (bortsett från er)! Och idag flyttade en av dem 22 mil norrut!
Jag är dock en sån som gärna lär känna nya människor, och ser tiden an huruvida en sån relation faktiskt kan leda till nåt djupare för det vill jag gärna om kemin stämmer! Så Flodisen, det börjar bli dags för en fika igen! Och så önskar jag innerligt att jag kunde träffa alla er andra oftare eftersom det känns som om vi verkligen har nåt ihop som jag gillar!!
Jösses, vad tårdrypande det blev, över till nåt annat!
Ja, nu vill man höra lite info om Munter och hennes nya jobb!
Nån la in en länk till en tråd om moccarutor, imorgon bara SKA jag baka moccarutor mitt i flyttpackningskaoset, barnvagnsbeställningen och tvättstugan!