Inlägg från: OZgirl |Visa alla inlägg
  • OZgirl

Midsommargänget III

Gomårr!

Fick börja dagen med att skotta bort vallen som plogbilen hade gjort. Sen backade maken i alla fall in i den vall som fanns kvar och fick motorstopp och spann loss och höll på. Han kan verkligen inte köra bil på vinterväglag! Jag blir helt nipprig på han, sitter spänd som en fiolsträng och bara koncentrerar mig på att inte explodera på honom. Känner mig lite som Michael Douglas i den där filmen där inget går hans väg.

Vi har inte fått nån tidning på två dagar, undrar om det är för att tidningsbudet inte kommer såpass nära med bilen att h*n kan stoppa ned tidningen utan att kliva ur?

• OZgirl

Wishing luck, Tanten!

Håller alla tummar i världen för dig mot ze skata.

• OZgirl

Är det typ foglossning, Tanten (du vet att Tussen fick det i v 6!) eller är det någon annan slags ont? Ischias? Har du ett sånt därnt bälte som hjälper till att hålla upppe maggen utan att belasta ryggen?

Låter bra att du inte ska jobba längre än till mitten på maj, det verkar onödigt. Trist att inte kommandoran gillade ditt förslag med jobba hemma en dag i veckan. Vad gör du på jobbet som du inte kan göra hemma (bortsett från att stråla och sprida glädje, då...! )?

• OZgirl

Alltså Tanten, vi har pratat om det här... håller man på AIK så gör man det. Hur skulle det se ut om man bytte lag som andra bytte kalsonger?! Och det är klart att man håller på AIK! Fast det är lite kämpigt just nu, både i hockey och fotboll. Eller ja, är de inte på väg upp nu? Äntligen! som Gert skulle sagt...

Så go Timisen go!

• OZgirl

Medge att det mest är de 18-åriga supertalangerna som lockar och inte så mycket själva liret, eller hur?! Och hörreduhörredu, det är ingen jävla korphockey utan de lirar faktiskt i div 1 eller nåt sånt!

Så vare när jag växte upp, bodde granne med en som lirade i AIK i många år (tidigt 80-tal, när de tog SM-guld) och väntade på honom vid omklädningsrummet för att åka hem med honom. Jag var typ 12 och Peter Hammarström var det snyggaste jag hade sett...

• OZgirl

Mårning y'all!

Min nacke pajjade igår (innan jag skulle med pojkarna på jobbet och leka skjuta änder, skjuta fotboll, skjuta golfboll, skjuta biljard och bowla - mitt lag vann! Uppenbarligen är jag bra på att skjuta ankor och biljard...) så idag har jag yllepolokofta och pashminasjalen virad 4 varv runt halsen. Helt värdo. Igår hade jag så ont att jag trodde att jag skulle spy, det var verkligen länge sen jag hade så ont! Trodde att det var slut med sånt larv, men icke.

Svar på tråden Midsommargänget III