Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

I lordags at jag pilgrimsmusslor fran Fauchon, gissa om det var gott! Och "macarons" till efterratt, de godaste jag nagonsin har atit. Sager man "macarons" pa svenska?
    Sa har ser de ut :

www.chocolat-gillotte.com/macarons.html

Fauchon ar fint, om ni vill handla med er delikatess fran Paris nagongang sa ar det dit man ska ga.

• Coccinelle

OK men va bra da Att ni inte ar GI fanatiker for det passar inte mig heller, jag alskar linser, bonor, grona artor, grovt brod och grot etc. En kottbit och bara gron sallad ar inte alls min stil, ater hellre nyttiga flingor med mjolk.

• Coccinelle

Det ar nagon slags kakor gjorde pa aggvita och mandelmassa + vald smak, choklad, passionsfrukt etc. ocksa gor man en kram med samma smak och lagger i mellan.

• Coccinelle

Elin, jag erkanner att jag inte riktigt hanger med pa det dar sista!

• Coccinelle

OK, inget illamaende alltsa, vad skont! Fast det kanske ar for tidigt for det?

• Coccinelle

Jag tror att jag kor pa amfetamin ocksa, verkar enkelt och bra!

• Coccinelle

De verkar droga sa in i bomben i england, eller ar det bara ett intryck jag har fatt?

• Coccinelle

Har knarkas det ratt friskt med det har jag talat om forut! Sjalv nojer jag mig med att dricka for mycket vin nagongang ibland

Igar talade jag om for min man att jag tycker att han beter sig lite som en gay kille till sattet (inte till utseendet) och han reagerade knappt. Jag fragade om han inte kande sig lite stott, arg eller nagon annan kansla men nej da.
    Grater era man nar de tittar pa dirty dancing? Tittar de over huvudtaget pa Dirty Dancing?

• Coccinelle

HG roker cigarill med handskar Helt ratt!

Svar på tråden Midsommargänget III