Inlägg från: Pricken i ny tappning |Visa alla inlägg
  • Pricken i ny tappning

Midsommargänget III

Tyckte den här var lite kul. Lägger in den innan jag kollar på länken ovan.

Kunden till Tele2supporten (1995): Jag har köpt internet och vill ha hjälp
    Supporten: ok, hur långt har du kommit i installationen?
    Kunden: Jag har packat upp lådan med internetet i
    Supporten: ok, har du anslutit alla sladdar och slagit på datorn?
    Kunden: Slagit på datorn? jag har ingen dator jag har köpt internet...

• Pricken i ny tappning

Usch! Fy fan vad hemskt! Hur fixar man det!? Som sagt, man får lite perspektiv på sin egen tillvaro. Mina bekymmer just nu var ju hur jag ska palla att kånka hårdlift med bebis i två trappor utan hiss, men såna tankar/bekymmer bleknar i jämförelse och man skäms istället.

• Pricken i ny tappning

Ha, ha, ha! "Gnider mina lökar så att tårarna rinner på dig". Kalasbra kommentar!

• Pricken i ny tappning

Näe inte polyester Eliln. Här snackar vi mohair av dyr kvalisort! Men kväva dig kan jag fortafarande göra oavsett material. Eller kanske rulla in hela dig och låsa in dig i soprummet!

Klart att du har flytringar på vattengympan Elin. Eller snarare något de kallar för snabeln som man ibland har mellan benen Mycket intressant! Särskilt som man faktiskt inte alltid behöver ngt flytbart eftersom det faktiskt känns som om kulan gärna vill komma uppåt alldeles på egen hand! Tror du kommer tycka att det är jättehärligt Elin och alla andra är ju precis i samma situation som du! Fast i min grupp så måste jag ju i ärlighetens namn säga att sedan en av tjejerna gick och födde barn för några veckor sedan så är jag nu störst, men samtidigt BRUNAST! Me like! Trots att jag stått i min supersexiga svarta gravidbaddräkt från PoP och de andra haft sina vanliga coola bikinisar på sig så har jag ändå känt mig rätt så fräsch sen semestern!

Hade också blivit väldans orolig om jag kräkts svarta konstiga små grejer Toca. Bra att du kom ihåg lakritsen och inte tog taxi till akuten, även om det låter som om du kanske borde kolla upp dig.

• Pricken i ny tappning

Och jag införskaffade precis en amningsbehå i storlek 85E. Trodde aldrig att jag skulle få såna lökar. Var fram tills jag fyllde 25 och slutade röka en A-kupa, men det har ju ändrats under åren... Låg mellan B-C innan gravningen tog vid och nu har jag alltså införskaffat mig en schysst E-kupa på inrådan av bastant kvinna i provrummet med gammal össtysk kulstötarattityd. Fast jag litar på att kunde sina grejer!

• Pricken i ny tappning

Ha, ha! Annars intressant att få bild på 75 J

• Pricken i ny tappning

Fast det är normalt att gå upp runt om! Man blir bredare och både lungor och revben breder ut sig för att ge plats till alla stackars inälvor som knuffas undan av växande parasit! Jag gick ganska snabbt upp en storlek runtom och även om jag både är och känner mig stor runtom, så var det till en början inte viktökning i den bemärkelsen utan kroppen som omformade sig...

• Pricken i ny tappning

Och inlägget ovan om jordnötsöljan var från mig, men jag har nog hållt på och skrivit på det där inlägget alldeles för länge och blev utloggad på kuppen. Har ränt runt här på jobbet och fixat med annat innan jag kunde posta det.

• Pricken i ny tappning

Jag är på i eftermiddag. Vart, när och hur? Har glömt moiblen hemma. Skicka meddelande hit till FL istället.

/Prickiga filten

• Pricken i ny tappning

Sitter och tröstäter en Dajmstrut efter lunchen. Passar på att känna mig ännu större och tjockare. Smart, not? Men va fan.... det var ju självförvållat och dessutom önskat sen länge så jag har ingen rätt att gnälla!

Kram till Munter. Har inte riktigt hängt med, så det är svårt att säga nånting vettigt, men en stor kram från mig. * Sveper om hela filten*

Svar på tråden Midsommargänget III