• Rally

Midsommargänget III

Hur gick det med tårtan då Elin? Efterrätt kanske? Har man gråtit en timme och det finns tårta så är valet självklart tycker jag! Hade du ätit tårtan först hade du kanske inte behövt gråta alls?

Helgen? Vi funderar på att dra till nån backe här i krokarna och åka lite skidor.

• Rally

Oj stackarn! Hur mår han egentligen? Han kanske behöver en tårtbit han med?

• Rally

En liten fredagsfråga:

Kan nån rekommendera nåt bra fotoredigeringsprogram? Jag skulle vilja redigera bort ett fult bh-band på ett annars fint foto. Jag tycker mig ha hört att det ska finnas nåt som är bättre än photoshop och att just detta program ska vara gratis. Kan det stämma? Det vore ju kanon i så fall.

• Rally

Innan jag kryper till kojs vill jag bara berätta att vi hade en helt underbar dag i skidbacken igår! Blå himmel, mellan 5-10 minusgrader och solsken! Första två timmarna dessutom med minimalt med folk! Härlig snö i välpreppade backar som helt enkelt var mycket bättre än vad vi hade kunnat föreställa oss när vi åkte dit. Varför gör man inte sånt oftare?

• Rally

Heja Oz! Ta fram laxen låter inte så svårt! Gör det NU så kan du pricka av det med!

Själv ska jag bädda ned mig och titta på femmans sanslösa program á la Big Brother/Paradise hotel med diverse konstiga amerikanska kändisar. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men Marcus Schenkenberg framstår som den enda normala i hela huset och dessutom genuint trevlig, alltså så får han inte vara med så mycket. Jag som annars inte ser på tv överhuvudtaget råkade se en snutt av det förra söndagen och på något sätt fångade det mitt intresse. Jag gillar att förfasa mig över andra på TV!

Natti natti!

• Rally

Oz - en väninna till mig var whiplashskadad efter en bilolycka och när jag hörde att hon vr gravid tänkte jag att ojoj hur ska det här gå. Hon fick ju i princip inte ens bära ett mjölkpaket. MEN... (och här kommer det fantastiska, som jag inte förstår) tydligen är det vanligt att whiplashskadade blir bättre i sin skada av graviditet. Om det nu är hormoner eller annat jox, eller bara den fantastiska kroppen som läker kroppen för att barnalstring ska vara prio ett, jag vet inte, men hon blev avsevärt bättre. Hennes läkare hade sagt till henne innan att hon inte alls skulle vara rädd för att bli gravid, tvärtom skulle det nog hjälpa hennes kropp att läka, så visst hänger det ihop på något konstigt sätt. Ja, du har ju egen expert hemma som kan det där. Det vore kul med en "riktig" förklaring. Jag hoppas att du blir gravid snart igen och att din graviditet då får samma effekt för dig som min väninna fick av sin.

• Rally

Japp, typ 26 dagar bort...

Surfer - han ska vara dig evigt tacksam om så verkligen är fallet!! Den såpan har ju verkligen tagit sig till nya dimensioner bortom allt förnuft (vem kunde tro det?). Vi råkade blippa förbi och hörde den intelligenta diskussionen under täcket:

HON: jag tror inte att de ser så mycket.
    HAN: har du inte SETT de tidigare programmen????

Och så nuppades det! (och visst syntes det! vem kunde tro nåt annat??)

Ah, fortfarande muntert hos Munter! BRA!

Svar på tråden Midsommargänget III