• toca

Midsommargänget III

Oz Pa nagot sätt försöker man ju varje gang att övertala sig själv att det inte blir nagot den här manaden heller. Bara för att skydda sig själv och dölja sin egen sarbarhet, för innerst inne hoppas man ju ända att just den här gangen är man visst gravid, inget symptom är ocksa ett symptom och sa länge man inte blöder finns det hopp... Men hur man än försökt lura sig själv med att den här ganen finns det ingen chans sa blir man likt förbaskat lika besviken varje gang. Och inget kan man göra för att skydda sig mot besvikelsen.

Kram till dig gumman!

• toca

Jag tyckte du gjorde dig bra där pa scenen, Timisen!
    Synd att du blev bortburen med vald bara...

• toca

Äh, du sag väl att hon mattade nagra snygga sparkar och jabs och sedan flydde tillsammans med Sudden!

• toca

Här var det tomt! Är ni och frossar i semlor allihop eller vad har ni för er?!

• toca

Jag sitter ialla fall och letar snygga mammakläder pa nätet. Ser ju inte sa lovande ut...? Trista grejer överallt! Fast a andra sidan vet jag inte riktigt vad jag letar efter heller...
    Om man ska sy pa resar eller stretch pa vanliga kjolar - hur brett ska det vara da, tro...?

• toca

Hur funkar det att köpa byxor pa nätet? Tröjor känns okej, men byxor vill man väl gärna prova? Och är det skärning under eller över magen som är smidigast?

• toca

Tack tanten! Du är en klippa!
    Jag hade en fundering om att man kanske skulle köpa lite kläder för sommaren NU, innan det blir slutsalt. Har ju ingen större lust att i juni nagon gang upptäcka att det blir sopsäck för min del de sista manaderna för att jag varit sent ute... A andra sidan har jag ju ingen mage ännu, sa det vete katten var den tänker sätta sig - högt eller lagt...? Och da borde jag väl vänta lite med shoppandet ocksa.

• toca

"Du är vad du äter"...? Mhmm... I sa fall bestar jag av ett berg kanelbullar, en fagelinfluerad kyckling och lite chips idag. Usch...

Svar på tråden Midsommargänget III