Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

Heja Flinxan!

• Coccinelle

Vada far man inte ata crème brulée nar man ar gravid? Det ar nastan en favvo efteratt
    Aggen kan inte vara raa eftersom det tillagas i ugn, fast du kanske inte ater agg for fagelsjukans skull.

I love brollop men far aldrig ga pa nagra, har bara varit pa 4 brollop under mitt lilla liv och da raknar jag in mina foraldrars brollop nar jag var 1 ar.

Mer brollop till folket!!!! wohooooooooooooo

• Coccinelle

Ah vad harligt att komma hem sa har tidigt Har knappt sett skymten av mannen den senaste manaden sa jag gick tidigare fran jobbet idag. Han ar ledig i 3 hela dagar sa jag betsamde just att jag inte tanker ga till jobbet imorgon, vi ska umgas!

• Coccinelle

hahahahahahahaha jatteskojigt!

Nar ar man akademiker, kandidat examen? Usch jag kan inte ens de olika nivaerna, jag kom bara till 60 poang...

Men lika glad ar jag for det men gladast ar nog raven tjoho

• Coccinelle

Idag har jag provocerat min kollega til max, jag vill att han ska lida ocksa gar jag och hoppas i smyg pa att han ska misslyckas med nagonting for att han ar sa jakla sjalvgod! Han sa att man ar mer logiska an kvinnor och det far mig att hoppa hogt just darfor att jag retar mig pa att han agerar som om hans logik ar "the" logik. Barnslig som man ar sa skrot jag vitt och brett om att jag minsann har full pott pa alla logik tester och att jag sakerligen kunde tanka mer logiskt an honom... Mogen tjej -:( Det funkade for han blev sur och jag kande att det tarde pa den manliga bajsstoltheten

Vad gor man om man hyser agg mot en kollega pa det dar sattet, hur blir man av med det? Min pappa sa for lange sedan att nar man kanner sa med nagon ska man be for den personen varje kvall och da andras din negativa attityd automatiskt och relationen forbattras.
    Kommunicera vill jag inte for han ar sa in i bomben trangsynt!

• Coccinelle

Det ar jag som gillar honom! wohoooo men jag kan inte se ztv.

• Coccinelle

Min pappa ar inte med i nagon sekt...

• Coccinelle

Ja det ar det som ar det varsta, tank om jag ar lika sjalvgod som honom! Fy 17! Fast sjalvgoda manniskor brukar inte skryta oppet, det ar mer smygande. Att ha en slang av narcissim ar kanske inte sa mycket battre i och for sig och han kan alltid anklaga mig for att vara egocentrisk, prata forst och tanka sedan, retig och skrytig och alla andra defekter Jag ma som sagt ha manga fel men jag foraktar och domer inte latt men det gor han utan skam i kroppen!

• Coccinelle

Jo, just for honom ar det nog det.
    Det ar som du sager, man kan inte gilla alla och det ar helt OK men jag skulle garna vilja veta varfor just han irriterar mig sa och jag anser mig vara en person som ar svar att irritera.
    Nu har jag tjatat nog om det, sanningen uppdagas forst nar jag later det passera, TWT time will tell

Mannen foreslog just att vi ska ga pa 80-tals disco imorgon och det later inte helt fel, det var asa langesedan jag var ut pa krogen! bra idé!

Svar på tråden Midsommargänget III