Midsommargänget III
flodisen, du är alldeles kapad, så ät inge mer ägg nu!
flodisen, du är alldeles kapad, så ät inge mer ägg nu!
ååhh HEJ anemone!!! kul att du kollar till oss här inne!!!! kramar/E
Men stackars HG, jag tycker som Flinx: skit i Anna W (hon suger tycker BM för hon kommer med inkorrekta saker i boken)
Prova att ge ersättning OCH amma, för han är ju grabb, han vill ha massor med mat!
Ena stunden är man lik en porrskådis och andra en hockeymålvakt! Det är grejjer det!!!
Jasså Flinx är kvar hemma ännu... Undrar samma som Esther: när blir du igång satt om det inte händer nåt?
Hungrig som en varg just nu, men ska hålla ut 30 min till.... äter ett äffle sålänge.
Munter: katt låter perfekt djur för dig Vi ska vara kattvakt åt Bosse (ja, katten heter så), han kommer till oss på lörd morgon o ska stanna 1,5v. Det skall bli mysigt, för han är sådär stooooor (som jättekaninen ni vet).
Igår hade jag sparkar i maggen så jag fick tillfället att ropa på Sambon, som oxå fick sig en känga på handen! Helt fantastisk känsla!
Själv är man ju nybörjare på det området, men jag kan tänka mig att det kan kännas som en Helikopter, som flinx säger
Toca gillar att få VULstaven i sig! Helt klart!
jag håller med Timisen, ang Munters bebisplagg: BEHÅLL DOM till lillMunter!!!
3månader gick det för mig att dölja, men det var knappt! Damer vid 55+ har ett öga som inte går att lura när det gäller gravning!!!
jag har oxå tappat minnet...
har förlagt mina mjukisbyxor... hur kan dom bara försvinna???