Midsommargänget III
jag är på jobbet minsann!! Hade kräkorgie igår kväll, så jag gick o la mig tidigt. Helknasigt. Mår bättre på dagarna, men kvällarna kan vara hemska ibland.
jag är på jobbet minsann!! Hade kräkorgie igår kväll, så jag gick o la mig tidigt. Helknasigt. Mår bättre på dagarna, men kvällarna kan vara hemska ibland.
jajust ja Mini. Du får fråga mig om du vill ha tips på bra o billiga inköpsställen till din affär. Kanske inte just här, men du vet att jag hjälper dig gärna!
hej hej
ser fram emot att få se bilder sen kanske?
Jag har oxå surfat o kollat lite på ny bostad... men vill helst inte flytta, men vi kommer behöva det så småning om... borde egentligen inte grunna på det nu...
Åker upp till fjällen på torsdag, och jag fick på mig (och får låna) min kollegas skidbyxor (som inte ska åka med) eftersom mina var för trånga över maggen.
Vi ska på UL om 2veckor. Jag längtar lite... för jag nojjar mig fortfarande för MF....
Pricken: jag har varit på flera av kanarieöarna och den ni ska undvika är Fuerteventura, för där BLÅSER det (surfarnas ö).
Vi funderar oxå på att åka iväg innan det är dax. Men jag vill inte flyga så länge såsom 5-6h, så vi har räknat bort Kanarieöarna. Vi funderar på en stadsresa eller vårsol resa till medelhavsregionen, men jag har inte hittat nåt tilltalande ännu.
Om några timmar åker jag till Sälen! Ska bli skojj, men jag har dödsångest som vanligt... urk.
nästa blir 2200...
Tanten snodde platsen framför ögonen på Munter
Kom hem igår från fjällen och jag är HELT slut, men vi hade jätteroligt. (roligaste resan på 8år)
Dessvärre så var min skidåkning inte bra. Jag var otymplig och höll på att svimma varje gång jag skulle spänna pjäxorna. Kläderna satt som korvskinn och det var helt enkelt jättejobbigt. Lite sömn och kräkningar på mornarna och efter middagsmaten. Kom upp blod hela helgen, så nu har jag ringt MVC och väntar på att en läkare ska återkomma till mig. Jag fick köra hela vägen hem igår eftersom den riktiga chauffören var bakis, så jag somnade 18,30 igår och sov till 6,30 i morse.
Så idag mår jag jättekonstigt, jag mår illa hela tiden och känner mig svag och yr och ont i huvudet. Har tagt en alvedon, så ialla fall huvudvärken försvinner.
Det blev ingen poolbadning, som tur va!
Grattis till både HG och Munter!! Härligt med lyckad budgivning och äl!!!
Själv har jag börjat kolla på kombi bilar på nätet. Är fasligt sugen på en Audi A4
jahapp, en ny dag...
lääängtar till helg så man får vila ut, är helt slut, även fast jag maskar på jobbet..?!