Inlägg från: OZgirl |Visa alla inlägg
  • OZgirl

Midsommargänget III

Toca - konstatera att trimester 2 hägrar! Snart!

Tanten, jag kan inte annat än tänka mig att du regerar på att peka med hela handen! Inte skulle du väl låta nån flyttgubbe bossa dig?!

Har varit och blivit justerad i nacken idag igen - underbart! Han har så varma stora händer, världsabäst! Kan nog snylta till mig ytterligare 5 behandlingstillfällen.

Den nyfödda amerikanskan enl tidigare länk kan man väl konstatera att - de är amerikaner! Man kanske kan droga de små lite så de ligger som man vill och ligger still?
    Däremot anser jag att bakgrunden på de flesta bilderna (finns det bara en fotograf i Ume?) är helt kass för internetbruk. Eller är det bara jag som får grå oformliga cirklar bakom varje par?

• OZgirl

Tanten, jag går hos en sjukgymnast som har utbildning inom OMT (ortopedisk manuell terapi). Han kan knäcka som en kiropraktor gör men han är bättre på att bedöma även mjukdelarna, inte bara skelettet. Min snubbe är dessutom så ödmjuk att han inte känner att han måste manipulera om kroppen inte fixar det, utan han kan då välja att bara massera upp lite spända muskler. Favorit!
    Och du - man kan peka med hela handen på många ställen! Det är ju det jag gör hela dagarna!

Men vad jag definitivt har lärt mig är att ett gott skratt förlänger livet - så håll till godo!

• OZgirl

God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i kör!

• OZgirl

Bra att du sa ifrån Surfur! Och hur kan han säga att det är ditt fel - står det i biverkningslistan för p-sprutan att man inte kommer ha ÄL i åratal efter att den "ska" ha gått över eller gör det det inte?

Piss-dottore.

• OZgirl

Tummen upp för trådtrillingar! Surfur, Oz, Mini... du oxå Muntur eller? Då blire fyrlingar!

Hurra! Det är fredag och dagen är snart slut!

• OZgirl

Gomorron gomorron gomorron! Veiron i ottan här!

Ska se till att mannen kommer iväg till flygplatsen i tid - han har inte packat ännu... Dessutom måste vi beskära äppelträdet innan han far för att när han kommer tillbaks är det försent så det är fullt ös i Ozzys hem idag!

• OZgirl

Mjae, trädet är bara ett par 5 år gammalt eller så, så vi klipper bara bort vattenskotten som växer rakt upp, trimmar grenar som växer in i trädet och inte utåt och lite sånt. Fluff!

Den lilla astrakanen får vänta ett par år och körsbäret görs inte nu i vilket fall som helst, så det får vara det med.

• OZgirl

Men Elin! Du har ju nåt i maggen som gör att du blir fetare och fetare!

• OZgirl

Jag fick inte jobbet jag inte hade sökt utan de ville ha nån med mer erfarenhet istället. Fast jag nog inte hade tagit det så suger ett sånt besked!

Svar på tråden Midsommargänget III