Inlägg från: OZgirl |Visa alla inlägg
  • OZgirl

Midsommargänget III

Men Tanten - gå och ring på nu mitt i akten då!

• OZgirl

Funderar på att läsa nån kurs på distans i höst... vill läsa upp till en fil kand eller nåt annat halvoanvändbart, men mer användbart än 106 lösa poäng...

• OZgirl

Jag har BIM snart och jag kommer bli jättebesviken den här gången om jag får mens. Jag brukar inte trissa mig själv så som jag känner mig nu, utan brukar kunna ta det lugnt och sansat. Vidare kan jag inte hitta några som helst symptomer (inte ens några skensymptomer). Det enda som är lite off är en sprängande huvudvärk och hugg och kramper i mustrakten. Det kan ju lika gärna vara influensa!

• OZgirl

Elin, hon verkar vara en riktigt trevlig tjej... Vilket liv.

• OZgirl

Jag har ett 10-tal placeringar kvar till en toppdito...

• OZgirl

Är det ngn av er som använder msn messenger? Vore kul att ha med er där!

• OZgirl

Jag har lagt min msn-adress i min dagbok... inser dock att nog alla kan se den i betaversionen?! Ah, whaddafack, får väl blocka de horder av folk som kommer lägga till mig ?!

• OZgirl

Varför är det omöggligt att du är gravad? (jag kan ha missat en vital del här och i så fall ber jag om ursäkt!)

Har trots GI och allt ätit en liten sketen semla idag. Utan varm mjölk. Företaget bjöd!

• OZgirl

Kul att se ditt breda leende Flinx och berätta snart om lillFlinxen!
    Munter - lycka till på din första dag på jobbet!
    Timisen - aj hävv iimejld jo!

• OZgirl

HG hör av sig då och då, men hon verkar mest försöka hinna amma den lille.
    Den lilla skånskan är inte inne så ofta, men när hon är det så verkar livet vara rätt bra!

Svar på tråden Midsommargänget III