Inlägg från: OZgirl |Visa alla inlägg
  • OZgirl

Midsommargänget III

Hittarnte nåt roligt nånstans... är fett låg idag och funderar istället på att tjacka kläder. Ett par nya byxor kanske. Och en ny tröja eller två.

• OZgirl

Jag tror att det är kombinationen av kakao och fett som gör choklad omistbar. För det är den! Om man finge välja mellan smågodis eller riktigt god choklad i resten av sitt liv är valet fett enkelt.

• OZgirl

Nu har jag använt uttrycket fett i två inlägg på raken! Jag använder vanligen aldrig det. Där ser man vad pissedagar för med sig: ett förfall i språket.

• OZgirl

Precis Timisen - mage utan baby = mage med annat i istället!

Jag är kanske gravid innan året är slut, men om jag blir befruktad under den cyklen som börjar nu så kommer knyttet 7/12, blir det nästa cykel så är det 2007 som gäller. I så fall hoppas jag verkligen att jag inte hinner bli gravad, föda och bli gravad igen under året!

• OZgirl

ElinPelin, du är så fin så! Vad magen har växt sen vi sågs sist!

Och lapptäcket rockar! Supernajs!

• OZgirl

Tanten, jag ska på hockey nästa söndag, AIK-Mälarhöjden Bredäng! Damhockey, så det blir Kim Martin vs Maria Rooth. Blir nog intressant (och kallt!)!

• OZgirl

Tanten, hörde att hon skulle lira både med AIKs damer och Malmös herrar...

• OZgirl

Elin, jag ser inte din gästbok... är det för att jag är betafierad och du inte är det?

• OZgirl

Stackars tjej, Surfur... Jag har tidigare i livet haft en liknande situation, exempelvis har jag ingen kontakt med nån från universitetstiden trots att jag har försökt att hålla kontakt. Uppenbarligen är jag inte nån som folk vill hålla kontakten med. Eller var då. Nu kanske jag är en annan person!

• OZgirl

Jorå, serru s'att'e...

Har varit på den andra intervjun på andra jobbet och det känns fortfarande bra! Får se om de tycker samma lika, de kommer höra av sig under nästa vecka som jag fattade det.
    Nu måste jag bara fundera på om jag faktiskt vill byta jobb eller inte...

Snart ledigt! I flera dar!

Svar på tråden Midsommargänget III